به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد مایلی کهن در نشست خبری قبل از بازی با داماش گفت: خیلی خوشحالم که در استان خودم هستم. فردا قطعا بازی سختی خواهد بود. ما و داماش از انگیزه های خاصی برای دیدار فردا برخورداریم.

تیم ما در بازی های گذشته خوب کار کرده است و کیفیت بازی خوبی به نمایش گذاشته ولی از نتایج راضی نیستم. داماش تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. همچنین از مربی جوان و با دانشی برخوردار است. ما فردا می خواهیم که بازی جوانمردانه به نمایش بگذاریم که همراه با نتیجه هم باشد. امیدوارم که فردا دوستداران فوتبال شاهد یک بازی خوب باشند.

سرمربی صبا در ادامه گفت: به هرحال این اولین بازی است که با یک تیم در لیگ برتر به رشت می آیم. ما دو بازی اول را بردیم ولی تا به حال روند سینوسی داشته ایم. ما یکی از تیم های کم هزینه لیگ هستیم. از ابتدا هم نگفتیم که بدنبال سهمیه و رتبه های بالا هستیم ولی با کیفیتی که ارائه می دهیم، انتظارم از تیمم بیشتر بوده است.

وی در ادامه گفت: من همیشه به دنبال فوتبال تهاجمی هستم. البته شاید این ایراد من بوده. همیشه در بازی هایی که با تیمم ارائه می دهم، تمامی دیدارهای ما گل داشته. ما در تیم امسال در تهاجم خوب هستیم ولی در دفاع باید بیشتر کار کنیم چون دفاع تیمی ما کمی مشکل دارد.

سرمربی صبا گفت: من در هرجایی که رفتم همیشه مورد لطف هواداران بوده ام. ما باید دست به دست هم دهیم تا جو مطلوبی در اکثر ورزشگاه های ما حاکم باشد. به مانند کشورهای پیشرفته که به دنبال فوتبال زیبا و جذاب هستند. همه باید با هم تلاش کنیم.

مایلی کهن در پایان گفت: من اعتقاد ندارم که خارج از محیط فوتبال امتیاز از تیمی کم شود. ما باید به دنبال این باشیم که تیم ها با تلاش امتیاز بگیرند یا امتیاز از دست بدهند. ما در بازی فردا محروم نداریم ولی چند بازیکن ما به نام های حق گو، سعید لطفی، کیوان امرایی، حامد پورعمرانی و مرتضی کاشی مصدوم هستند.