به گزارش پارس ، به نقل ازگل – با وجود مانور روزنامه های ورزشی روی لغو دو بازی مد نظر باشگاه پرسپولیس جهت خداحافظی رسمی ستاره های سابق این تیم اما مدیر روابط عمومی این باشگاه تاکید می کند هیچ کدام از این بازی ها لغو نشده و امکان برگزاری آنها پا بر جاست.

حسین قدوسی می گوید: « در آخرین مکاتبه ای که باشگاه هامبورگ با ما داشته این باشگاه آلمانی اعلام کرده ما آماده توافق هستیم و آمادگی انجام این بازی را داریم. متن نامه آخر باشگاه هامبورگ که حدود دو هفته است به دست ما رسیده حاوی این نکته است اما موضوع اصلی همان توافق است که فعلا صورت نگرفته چون ما نمی خواهیم این بازی برای باشگاه پرسپولیس هزینه بر باشد. »

از قدوسی درباره بازی با میلان و تیمی که قرار است رودرری پرسپولیس قرار بگیرد می پرسیم که جواب می دهد: « این تیم متشکل از ستاره های سابق میلان خواهد بود اما نام بازیکنانش فعلا مشخص نیست و در صورتی که توافق صورت گیرند میلانی ها برای ما لیست بازیکنان شان را می فرستند. »

به نظر می رسد بعد از حضور فرانکو باره سی در ایران و سفر محمد رویانیان به ایتالیا و دیدار با گالیانی حداقل می توان روی بازی دوم امیدوار بود و بعید نیست در صورت توافق نهایی خود باره سی هم یکی از ستاره هایی باشد که در این دیدار به میدان خواهد رفت.