به گزارش پارس ، هاشم بیک زاده در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار مقابل ذوب آهن و البته نماینده تایلند صحبت های زیر را انجام داد:

  ظاهرا دیروز بازیکنان لقب جدید به تو دادند؟

بچه ها همیشه به من لطف دارند و من رابطه خوبی با آنها دارم. آنها به من می گفتند (زورو) چون این ماسک جدید را به صورتم زدم این لقب را به من دادند.

  دربی را هم که به خاطر بینی ات از دست دادی؟

خیلی دوست داشتم باشم ولی قسمت نشد و از خانه بازی را تماشا کردم.

  بازی با ذوب آهن چطور است؟

بازی خیلی سختی است و هر دو تیم در این هفته های اخیر بدشانسی آوردند. آنها مربی خوبی دارند و ما هم چند مصدوم و محروم داریم. ولی امیدواریم قبل از بازی با بوریرام به شرایط ایده آل برسیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

  حریف تایلندی تان هم که سرمربی اش را عوض کرده است؟

بازی مقابل آنها در تهران خیلی سخت بود و شاید تغییر مربی آنها باعث تغییر تاکتیک هم شود و این موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. ولی باید بپذیریم که باید از آن بازی برنده خارج شویم تا به قهرمانی آسیا برسیم.

صحبت از قهرمانی آسیا شد ولی قلعه نویی اعتقاد دارد با این شرایط مالی کار خیلی سخت است؟

قلعه نویی حتما هدفی داشته که این حرف را زده و مشکلات هم وجود دارد. کادر فنی و بازیکنان پول نگرفتند و من امسال یک ریال هم دریافت نکرده ام. من اعتقاد دارم این فرصت ها برای استقلال کم پیش می آید و خود بازیکنان هم باید بدانیم که اگر فردا روزی پول به تیم تزریق شد حسرت این روزها را نخوریم که چه موقعیت و فرصتی را از دست دادیم.

سال گذشته هم شرایط سخت بود اما استقلال قهرمان شد؟

پارسال حداقل یک مقدار پول گرفتیم. اما امسال هیچ خبری نیست. من فکر می کنم هیئت مدیره که این همه جلسه می گذارد مشکلات را حل کند بهتر است. ما بازیکنان به نوبه خودمان تلاش خود را انجام می دهیم و خود هواداران هم می دانند ما مشکل داریم. ولی باز هم می گویم با همه این احوال باید حواسمان باشد که بعدها حسرت این جایگاه فعلی در آسیا را نخوریم.

  حتما قبول داری که تیم ملی هم چنین شرایطی دارد و به نوعی به خاطر مشکلات مالی اردوهایش لغو می شود؟

دقیقا همینطور است. ما تیم های دیگر را می بینیم و حسرت می خوریم. استرالیا، ژاپن و کره این همه بازی بزرگ می کنند ولی ما هنوز دور هم جمع نشده ایم. حرف من این است حداقل برنامه کی روش را عملی کنند. شما دیدید با برد تیم ملی ۷۵ میلیون ایرانی خوشحال شدند. حالا هم بحث آبروی فوتبال ایران مطرح است و خودم در یک نظرسنجی در برنامه ۹۰ دیدم که بیشتر از ۸۵ درصد مردم از وضعیت به وجود آمده برای تیم ملی ناراضی هستند. امیدوارم مشکلات هرچه سریعتر حل شود تا به شرایط ایده آل برسیم.