به گزارش پارس به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برنامه ریزی های سازمان لیگ نشان ضعف است و اقتدار نیست.

علی فتح الله زاده پس از جلسه هیئت مدیره استقلال با سرپرست وزارت ورزش عنوان کرد: جلسه خیلی خوبی بود و معارفه اعضای هیئت مدیره با سرپرست وزارت ورزش بود که روزنه های امیدواری در این جلسه دیده شد. کار سنگینی داشتیم و در مجموع جلسه خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مورد واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس چهار گزینه مطرح شد یادآور شد: بحث اول این بود که دو نفر از اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر جلسه برگزار کنند و به جمع بندی درباره این موضوع برسند. یکی دیگر از موارد این بود که ۵۱ درصد از سهام را به مردم و ۴۹ درصد از آن را به پیشکسوتان واگذار کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: مورد دیگر این بود که پنج سال سهام باشگاه را اجاره دهند و مورد دیگر این بود که سهام را به یکی از شرکت ها و کمپانی های قوی واگذار کنند که آن شرکت بتواند از برند استقلال استفاده کند. تلاش می کنیم این موضوع را تا یک ماه آینده جمع بندی کنیم و از طریق سجادی آن را اعلام کنیم.

فتح الله زاده درباره اختلافی که بین استقلال و سازمان لیگ به وجود آمده تصریح کرد: این موضوع مسئله ای نبود که بخواهیم با وزیر مطرح کنیم و در سطح آن نبود که چنین کاری کنیم. این مسئله به سازمان لیگ برمی گردد. برنامه های سازمان لیگ منصفانه نیست. ما با ۶ بازیکن تمرین می کنیم و بقیه همه در کلنیک هستند. اگر در بازی مقابل ذوب آهن چهار بازیکن دیگرمان مصدوم شوند دیگر بازیکنی نداریم و دستمان خالی می شود.

فتح الله زاده با اشاره به دیدار برگشت مقابل بور ایرام یادآور شد: ما باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده تایلند قرار گیریم و این برنامه ریزی ها ضعف سازمان لیگ است نه اقتدار آن. استقلال مظلوم واقع شده و از این برنامه ها ضربه می خورد.

وی درباره حل مشکلات مالی تاکید کرد: بحث مشکلات مالی به صورت کلی صورت گرفت و امیدواریم که هرچه زودتر این موارد حل شود.