به گزارش پارس ، به نقل ازایرنا: دو روز پیش هنگامی که گرث بیل در نیمه های بازی ولز و مقدونیه در کنار زمین در حال گرم کردن بود دو هوادار فوتبال به سمت او دویدند.

این حادثه با توجه به آن که بیل در حال حاضر گران ترین بازیکن جهان است واکنش هایی را برانگیخت.

اکنون اتحادیه فوتبال ولز می گوید تیم ملی ولز کادر امنیتی ویژه خود را دارد که در همه سفرها همراه تیم است ولی کشور میزبان یعنی مقدونیه مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه را به عهده داشت.

یک سخنگوی این اتحادیه گفته است که تدابیر امنیتی مخصوص این بازیکن نیازمند بازنگری است.

بیل که در شهر کاردیف در ولز بدنیا آمده با قرارداد ۸۵ میلیون پوندی که با رئال مادرید بست گران ترین بازیکن جهان شد.

او روز جمعه به همراه تیم ملی ولز به اسکوپیه رفت ولی از آنجا که کریس کولمن سرمربی تیم تشخیص داد او آمادگی لازم را ندارد به میدان نرفت. در این بازی ولز دو بر یک به مقدونیه باخت.

در نیمه های بازی، هنگامی که بیل خود را گرم می کرد دو هوادار مقدونیه ای به سمت او دویدند و می خواستند بیل را در آغوش بگیرند ولی متیوز هم تیمی او و نیز ماموران حفاظت ورزشگاه مانع از این کار شدند.

اتحادیه فوتبال ولز می گوید تدابیر امنیتی برای این بازیکن بسیار خوب است ولی در آن حادثه، مسئولان ورزشگاه مقدونیه باید مانع می شدند و از گرث حفاظت می کردند.

سخنگوی این اتحایه گفت ممکن است این حادثه در بازی های آینده هم رخ دهد مانند مسابقه ماه آینده این تیم در بلژیک. این تیم بازیکنان مطرحی همچون بیل و آرون رامسی دارد که ایجاب می کند کادر امنیتی ویژه آنها را در سفر ها همراهی کند.

وی افزود: حضور گران ترین بازیکن جهان شرایط خاصی را برای تیم ملی ولز ایجاد کرده است. صدها هوادار فوتبال در اسکوپیه برای دیدن بیل دراسکوپیه گرد آمده بودند. نه فقط مردم بلکه گزارشگران رادیویی و تلویزیونی هم می خواستند به او دسترسی داشته باشند. همه می خواستند با او عکس بگیرند.

این سخنگو گفت: باید ببنیم تدابیر امنیتی ما تا چقدر نیاز به تغییر دارد، هرچه هست باید این تدابیر قوی باشد.