به گزارش پارس به نقل از فارس، خسوس ناواس که در تابستان جاری از سویا راهی منچسترسیتی شده است اعلام کرد دوست دارد ایکر کاسیاس نیز همانند او به ورزشگاه اتحاد برود.

کاسیاس همچنان زیر نظر کارلو آنچلوتی نیمکت نشین است. این مربی ایتالیایی اعلام کرده کاپیتان تیم ملی اسپانیا در طول فصل شانس های بازی خود را به دست خواهد آورد ولی اکنون با توجه به عملکرد دیگو لوپز در ترکیب این تیم نمی تواند به کاسیاس بازی دهد.

ناواس در این زمینه گفت: نمی دانم چرا کاسیاس هنوز هم روی نیمکت می نشیند. او بهترین دروازه بان اسپانیا و رئال مادرید است. دوست دارم کاسیاس به منچسترسیتی بیاید زیرا همه چیزهای خوب را برای تیمم می خواهم. دوست دارم دروازه بان های خوبی در تیم باشند. البته سیتی دروازه بان های خوبی دارد و ایکر هم می تواند به آنها اضافه شود.

ناواس در مورد پیوستن به منچسترسیتی هم گفت: از اینکه راهی منچسترسیتی شده ام خیلی خوشحالم. دوست داشتم شانس این را داشته باشم که به تیم دیگری بروم. فوتبال انگلیس را به خاطر سرعتی بودن می پسندم. به خاطر همین به اینجا آمدم. سیتی تیم خوبی است که توانایی قهرمان شدن در همه جام ها را دارد. تیمی خوب و پرقدرت که پتانسیل بالایی دارد.