به گزارش پارس به نقل از فارس، هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مقابل درب غربی ورزشگاه آزادی تورمنت ۱۰ جانبه فوتبال گل کوچک برگزار کردند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸: ۵۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هواداران این تیم با توجه به اینکه هنوز ساعت ها مانده به برگزاری این دیدار مقابل ورزشگاه آزادی حضور دارند. اما نکته جالب این است که این هواداران تورمنت فوتبال ۱۰ جانبه گل کوچک مقابل درب غربی ورزشگاه راه انداختند و با نام های استقلال و پرسپولیس مجیدی، کریمی، دایی و بازیکنان دیگر در این مسابقه شرکت کردند.

همچنین هواداران این بار از مدل موهای عجیبی استفاده کردند.

پرسپولیسی ها روی سرهای خود مدل شماره ۶ را زدند و استقلالی ها نیز طوری مدل موی خود را زده اند که عدد ۴ در کنار موهای شان دیده می شود.

همچنین هواداران پرسپولیس و استقلال درگیری های لفظی کوچکی نیز با یکدیگر داشتند که با پادرمیانی نیروی انتظامی خاتمه یافت.

برخی از افراد سودجو که اصلاً به دنبال دیدن فوتبال هم نیستند از چادرهای هواداران سرخابی امشب استفاده کردند که این موضوع در نوع خود جالب بود البته نیروی انتظامی سعی می کند و بارها اعلام کرده که ساعت ۱۲ شب هواداران به استراحت و خوابیدن بپردازند که معلوم نیست با شور و هیجانی که وجود دارد آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.