به گزارش پارس به نقل از تسنیم، روبین فن پرسی با اعتراف به اینکه از تماشای بازی رایان گیگز، هافبک ۴۰ ساله منچستریونایتد انگیزه گرفته، مدعی شد او هر آن چیزی که لازم است که تا ۱۰ سال دیگر به حرفه بازیگری اش ادامه دهد را در اختیار دارد.

فن پرسی ۳۰ ساله با تاکید بر اینکه جام جهانی سال آینده در برزیل آخرین جام جهانی حرفه او نخواهد بود به شبکه NU Sport گفت: این بار با تیم ملی هلند می خواهم نمایشی بهتری از آنچه در رقابت های یورو ۲۰۱۲ داشتیم ارائه کنیم. حداقل از بابت خودم می توانم با اطمینان بگویم که چنین چیزی را می خواهم و بعد از آن هم می خواهم بهتر و بهتر کار کنم. شخصیت من اینگونه است.

وی در ادامه افزود: جام جهانی ۲۰۱۴ آخرین تورنمنت بزرگی نخواهد بود که در آن حضور خواهم داشت. من هرگز دچار مصدومیت شدیدی نشده ام و به ندرت مشکل عضلانی داشته ام. با این وضعیت فکر می کنم که بتوانم تا ۱۰ سال دیگر هم بازی کنم.

ستاره هلندی شیاطین سرخ در خاتمه در خصوص نقشی که رایان گیز در انگیزه پیدا کردن او برای ادامه دوران بازیگری اش داشته است، خاطر نشان کرد: او نقش مهمی داشته است. با شناختی که از خودم دارم، باید بگویم که می توانم از عهده اش بازی تا ۱۰ سال دیگر بر آیم. دیدن رایان گیگز در تمرینات روزمره تیم و در بازی ها آن هم در این سطح به من انگیزه می دهد که کار او را تکرار کنم.