به گزارش پارس ، محمد علی آبادی در گفت وگو با فارس، در خصوص اظهارات محمود خسروی وفا در مورد فروش ساختمان گاندی و اینکه وی اعلام کرده از خسروی وفا شکایت می کند، گفت: قرار است کمیته به صورت کلی به این موضوع پاسخ دهد. بنابراین فعلا صحبتی نمی کنم تا ببینیم در جلسه روز شنبه چه اتفاقی می افتد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه عنوان شده برخی از پرسنل کمیته ملی المپیک با داشتن مدرک دیپلم حقوقی با مدرک فوق لیسانس دریافت می کند و آیا کمیته انضباطی در این خصوص واکنشی ندارد، تصریح کرد: کمیته انضباطی مدارک پرسنل را مورد بررسی مجدد قرار داد و با چندین نفر برخورد کردیم که مدارک شان تطبیق داده نشده است. این موضوع برای کل پرسنل کمیته است. حراست اقدام کرده تا همه افراد مدارک شان را نشان داده و مورد بررسی قرار گیرد. این قضیه برای چندین سال پیش است. بنابراین مقرر شد افرادی که مدارک شان تطبیق ندارد پول های گرفته شده را برگردانند.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری عنوان کرد: ما به او نامه زده ایم که جلسه مشترکی داشته باشیم هنوز زمانی را تعیین نکرده ایم البته خودم دو جلسه با او داشتم و مسائل را منتقل کردم.

علی آبادی همچنین در پایان درباره نامه کمیته به IOC برای برگزاری انتخابات گفت: هیئت اجرایی خیلی فکر کرد که چه کار کنیم تا انتخابات برگزار شود نگران بودیم بنابراین دو جلسه قبل مصوب کردیم کمیته نامه مجددی به IOC بفرستد و درخواست کند تا آنها اجازه دهند انتخابات کمیته برگزار شود. با توجه به نگاه مثبت صالحی برای حل مشکل منتظریم.