به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم، در دومین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (شنبه) ۲ دیدار برگزار شد که در مهم ترین آنها یوونتوس و لاتزیو، ۲ تیمی که پیش از شروع فصل در سوپرجام به مصاف هم رفته بودند در خانه بانوی پیر برابر یکدیگر قرار گرفتند. یوونتوس که در این فصل به دنبال سومین قهرمانی پی در پی خود در سری A است، در مصاف با لاتزیو با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد و جایگاهش را در صدر جدول استحکام بخشید.

برای یوونتوس که در بازی سوپرجام هم توانسته بودند لاتزیو را با ۴ گل شکست دهد، آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی این تیم ۲ بار در دقایق ۱۴ و ۲۶، میرکو ووچینیچ در دقیقه ۴۹ و کارلوس توس در دقیقه ۸۰ گلزنی کردند. تک گل لاتزیو را نیز در این دیدار میروسلاو کلوزه، مهاجم آلمانی تیم در دقیقه ۲۸ به ثمر رساند. ضمن اینکه آبی پوشان شهر رم در این بازی از دقیقه ۶۳ با اخراج هرنانس ۱۰ نفره کارشان را دنبال کردند. این دومین پیروزی متوالی یوونتوس در فصل جدید پس از پیروزی هفته قبل برابر سمپدوریا بود.

در دیگر بازی مهم شب گذشته ناپولی هم در خانه کیه وو با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد که در این دیدار آلبرتو پالوچی ۲ بار در دقایق ۲۴ و ۴۰ برای کیه وو گلزنی کرد و در سمت مقابل هم مارک همسیک ۲ بار در دقایق ۱۳ و ۶۴، خوسه کایخون در دقیقه ۲۷ و گونسالو هیگواین در دقیقه ۷۰ گل های ناپولی را به ثمر رساندند.

در ادامه بازی های هفته دوم سری A امشب ۸ دیدار برگزار می شود که برنامه ها آنها به شرح زیر است:

* رم - هلاس ورونا
* ساسولو - لیورنو
* اودینزه - پارما
* آتالانتا - تورینو
* بولونیا - سمپدوریا
* کاتانیا - اینتر
* جنوا - فیورنتینا
* میلان - کالیاری