به گزارش پارس ، به نقل ازگل – تنها ۶ روز قبل از دربی سنتی تهران دو تیم امید استقلال و پرسپولیس دریک بازی جالب به تساوی ۲-۲ رسید چرا که پرسپولیس بازی برنده با دو گل را با مساوی عوض کرد و حتی نزدیک بود بازنده باشد.

دیدار تیم های امید استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه مرغوبکار آغاز شد. شاگردان حسین حنیفی سرمربی امید استقلال در حالی که تا اواسط مسابقه با نتیجه ۲ برصفر از شاگردان مجید نائینی عقب بودند در نهایت توانستند این بازی را با تساوی ۲-۲ به پایان برسانند. دربی امیدها به میزبانی استقلال برگزار شد و تیم امید پرسپولیس در دقیقه ۱۸ توسط رحمتی و در دقیقه ۵۶ توسط امیر محمد مدنی از حریف خود پیش افتاد اما استقلال در ادامه بازی دو بار به گل رسید و این بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس درباره این بازی گفت: امیدهای پرسپولیس با وجود غیبت امیر عابدزاده و کنعانی بازی بهتری را ارائه کردند و در نیمه اول می توانستند کار را یکسره کرده و با سه گل به رختن بروند.

در دقایق پایانی بازی تیم استقلال در زمین خود برای جبران تلاش زیادی کرد و حتی یک پنالتی این تیم را دروازبان پرسپولیس مهار کرد. گل های استقلال را علی ربیعی (دقیقه ۵۵) و محسن کریمی (دقیقه ۶۸) دقایقی پس از حضور در میدان به ثمر رساندند.

سایت پرسپولیس اعلام کرده تیم امید این باشگاه تیم برتر این بازی بوده و باید گل های بیشتری می زده و در طرف مقابل سایت استقلال نوشته این تیم در دربی امیدها بهتر کار کرده و در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشته است.

نظرات شما