به گزارش پارس ، به نقل ازگل-هافبک با تجربه و ریز نقش فوتبال ایران که زمانی عضو ثابت دعوت شدگان به تیم ملی بود حالا در استقلال خوزستان فوتبالش را ادامه می دهد و می خواهد همچنان بدرخشد. ایمان مبعلی بازیکنی که فصل پیش را هم با ویسی در پیکان بود امروز در مقابل تیم سابقش استقلال قرار می گیرد.

مصاحبه سایت گل را با ایمان مبعلی بخوانید.

بازی با استقلال تیم سابقت و احساس و انگیزه ای که داری؟

همیشه بازی با استقلال و پرسپولیس جذاب بوده و این بازی هم قطعاً می تواند جذابیت های خودش را داشته باشد. اگر بدشانس نباشیم مثل چند بازی اخیر می توانیم حتی با امتیاز به اهواز برسیم.

در مورد انگیزه هم باید بگویم که من همیشه انگیزه دارم و در زمین مسابقه سعی می کنم خوب باشم تا برای تیمم مفید باشم.

با اینکه تو در استقلال بازی کردی اماهمیشه درموردت گفته می شد که پرسپولیسی هستی؟

اصلاً. اصلا چنین چیزی نیست… البته این را هم بگویم که من حال حاضراستقلال خوزستانی هستم و در فوتبال حرفه ای باید برای تیمم استقلال خوزستان بجنگم و به تیمی هم فکر نمی کنم.

اگر زمان به عقب برگردد حاضری از استقلال جدا شوی و به شارجه بروی؟

هرگز چنین کاری را نمی کنم. آن یک اشتباه فوتبالی و یک انتخاب بد بود و قطعاً اگر زمان به عقب برگردد در استقلال می ماندم.

راستی اگر الان پیشنهادی از امارات باشد می روی؟

خب الان نه… به خاطر بحث سیاسی که وجود دارد و مسائلی که هست نه…

تو با ویسی مشکل داشتی اما سر از استقلال خوزستان در اوردی و با او کار کردی؟

من پارسال هم به خاطر عبدالله به پیکان رفتم و الان هم رابطه ما خوب است. در یک مقطع در شرایطی خاص اتفاقاتی افتاد که باعث شد مشکلاتی به وجود بیاید اما حالا همه چیز حل شده و مشکلی نداریم.

همین امسال هم من ۳تا پیشنهاد داشتم که باز هم اینجا را انتخاب کردم و خواسته ام این بود که به استقلال خوزستان بیایم و کمک کنم.

تو در انتخاب بازیکن و جمع وجور کردن تیم نقش داشته ای؟

نه… من بعد از سهراب و حسین کعبی به تیم اضافه شدم اما فقط دوست داشتم که میلاد (میداوودی) به ما اضافه شود و برایش تلاش کردم که این اتفاق هم افتاد.

تا چه زمانی می خواهی فوتبال بازی کنی، نگاهت به این موضوع چه گونه است؟

تا زمانی که بتوانم بدرخشم و در ترکیب اصلی تیم باشم این کار را ادامه می دهم. من پارسال هم تمام بازی های پیکان را فیکس بودم و بازی های تاثیر گذاری هم داشتم.

چرا ان نسلی که در تیم ملی امید بودید هیچوقت موفق نشد؟

فوتبال است و اتفاقات فوتبالی اش… من فکر می کنم ان تیم ملی امید بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودیم. در ان مقطع همزمان ۱۲نفر از بازیکنان تیم امید در تیم ملی بزرگسالان بازی می کردند و اکثرمان هم فیکس بودیم. واقعاً خیلی حیف شد، فکر می کنم سالها طول می کشد تا ان نسل تکرار شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که تیم ملی بزرگسالان هم به این نسل احتیاج دارد.

راستی تو که به اهواز برگشتی چرا به فولاد نرفتی؟

پیشنهادی نداشتم شاید اگر داشتم به فولاد می رفتم. یعنی یکبار میگفتند آره یک بار می گفتند نه و پیشنهادشان رسمی نبود. آقای دهکردی یک تزی دارد که بازیکنان زمان اقای رضاییان بودند و تیم را هم قهرمان کردند نباید در تیم باشند. یک سیاستی است که ایشان دوست نداردما باشیم. اما باید قبول کرد اسم فولاد را نمی توان بدون آقای رضاییان و بعضی از بازیکنان آورد. کارهایی که آقای رضاییان برای فولاد کرد همیشه در ذهن هواداران باقی می ماند و او را دوست دارند. این را هم بگویم که هیچ مدیری قرار نیست همیشه مدیر باشد و دیر یا زود بایدجایش را به کسی دیگر بدهد.