به گزارش پارس ، به نقل ازجام نیوز؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹: ۱۰امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که حاشیه های قبل از بازی را در زیر می خوانیم.

* قبل از شروع بازی با نشان دادن عکس های شهید رجایی و باهنر از اسکوربرت ورزشگاه آزادی هفته دولت به دولتمردان تبریک گفته شد. همچنین یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دولت مانند شهید اندرزگو گرامی داشته شد.

* ماموران ضد دوپینگ نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارند، آنها برای ورود به ورزشگاه دچار دردسر شده بودند که بالاخره پس از هماهنگی های انجام شده به داخل ورزشگاه آمدند.

* ۲۰۰ هوادار فولاد در ورزشگاه حضور دارند که با ساز و دهل تیم خود را تشویق می کنند. آنها سرودهای مبنی بر جشن قهرمانی فولاد را یک نواخت با همدیگر می خوانند.

* هشت لیدر پرسپولیس برای حمایت سرخ پوشان از سوی ماموران اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

* خبرنگاران نیز برای ورود به ورزشگاه دچار دردسر شدند. به آنها اعلام می شود کارت های سال ۹۱ و ۹۲ دیگر اعتباری ندارد. این در شرایطی است که سازمان لیگ هنوز کارت های جدید را نداده است.

* هواداران پرسپولیس به شدت علیه فرهاد مجیدی شعار دادند و بازیکنان خود را برای دربی جمعه آینده آماده کردند.

* نعیم سعداوی، مربی تیم فولاد برخورد بسیار گرمی با بازیکنان پرسپولیس و جواد منافی و محمد دایی داشت.

* اسکوربورد ورزشگاه با دادن توصیه هایی از طرف نیروی انتظامی مبنی بر اینکه از رفتارهای پرخطر برای فرزندان تان بپرهیزید و در زندگی پهلوان باشید، توصیه های انتظامی به هواداران می کنند.

* در اطراف زمین چمن، کارگران مشغول نصب اسپانسرهایی بر روی زمین بودند که سریعا نیروی انتظامی واکنش نشان داد و این اسپانسرها را از روی زمین برداشت.

* مسعود عنایت در ورزشگاه حضور دارد.

* یک جانباز جنگ تحمیلی دسته گلی را در هنگام گرم کردن سرخپوشان برای دایی آورد و دقایقی با وی به گفتگو پرداخت، دایی نیز با او عکس یادگاری گرفت.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس، سید جلال حسینی را با لقب سید جلال با غیرت همراه با بقیه بازیکنان به شدت تشویق کردند. این در شرایطی است که بازیکنان در انتهای بازی با نفت به بازیکنان لقب های بی غیرت داده بودند.

* کادر پزشکی تیم فولاد قبل از شروع بازی به سمت علی دایی رفت و با او عکس یادگاری انداخت.

* حدود ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند، این در شرایطی است که در اطراف ورزشگاه ترافیک دیده می شود و بسته شدن یکی از پارکینگ ها دلیل اصلی این موضوع است.

* کش و قوس نیروی انتظامی و ماموران برگزاری برای نصب اسپانسرها بر روی زمین و کنار زمین چمن همچنان ادامه دارد.

* از بلندگوی ورزشگاه تسلیتی به عابدینی دبیر هیئت فوتبال استان تهران به دلیل درگذشت یکی از اقوامش گفته شد.

* با توجه به نیمکت نشینی نوری، رضایی و نوروزی سید جلال حسینی امروز کاپیتان پرسپولیس شد.

* هواداران فولاد نیز با تشویق شدید حسین فرکی خواستار حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی ایران شدند.

* امید عالیشاه تنها بازیکن دو اخطاره پرسپولیس در دقیقه ۳۰ مسابقه با فولاد به دلیل آنچه داور شبیه سازی دانست کارت زرد گرفت. وی به همین دلیل در دیدار با استقلال محروم است و نمی تواند در دربی پایتخت بازی کند. در ادامه و در دقایق پایانی بازی وی به علت تمارضی دیگر کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

* در جایگاه ویژه بهروز منتقمی، قائم مقام پرسپولیس و بازیکنانی که در لیست ۱۸ نفره نیستند، حضور دارند.

* امیر عابدزاده برای ورود به ورزشگاه آزادی دچار دردسر شده بود، با توجه به اینکه او را نمی شناختند عابدزاده به مدت ۱۵ دقیقه مقابل تونل ورزشگاه ماند و سرانجام با پادرمیانی برخی از عوامل برگزاری مسابقه به داخل ورزشگاه آمد.

* عکاسان جلسه ای را قبل از بازی با نیروی انتظامی در خصوص نحوه نشستن شان در کنار زمین برگزار کردند.

* در بازی امروز هیچ خبری از کادر فنی تیم ملی نیست.

* اسکوربورد ورزشگاه امروز شرایط بسیار عجیبی دارد، برای دقایقی نتیجه بازی را علی رغم اینکه پرسپولیس ۲ گل به ثمر رسانده بدون گل نشان می داد و ساعت ورزشگاه و دقیقه شمار بازی نیز تا دقیقه ۲۰ از کار افتاده بود که در ادامه این مشکل حل شد.

* علی رغم اینکه فولادی ها تا دقیقه ۲۵ بازی ۲ گل خوردند اما هواداران فولاد به شدت تیم خود را تشویق می کنند.

* پیمان یوسفی گزارشگر بازی نیز برای ورود به ورزشگاه دچار دردسر شده بود چون فرزند او را به ورزشگاه راه نمی دادند.

* اعضای تیم ملی نوجوانان نیز در جایگاه VIP هستند و بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

* علی رغم گذشت ۳۰ دقیقه از بازی همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

* سیدمحمدمهدی سیدصالحی در آغاز بازی به سمت فرکی سرمربی فولاد رفت و از وی رخصت گرفت. همچنین مهدی نوری نیز با علی دایی به خوش و بش پرداخت.

* در شرایطی که کادر فنی پرسپولیس در ابتدای بازی به سمت نیمکت فولادی ها رفت حسین فرکی با دیدن دایی سریعا به سمت او رفت و در میانه نیمکت پرسپولیس و فولاد کادر فنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند و عکس یادگار انداختند.

* پس از زدن گل اول پرسپولیس بهزاد غلامپور بر روی سر علی دایی پرید و او را ناگهان غافلگیر کرد و دایی نیز به دلیل سنگینی غلامپور برخوردی با زمین داشت. مربی دروازه بان های پرسپولیس به نوعی دایی را بعد از گل اول خاک کرد.

* بعد از شلوغی در هنگام زدن گل اول همه به دنبال گلزن بودند که بالاخره بلندگوی ورزشگاه بعد از ۵ دقیقه اعلام کرد که سیدصالحی گل پرسپولیس را به ثمر رسانده است.

* محسن بنگر، مدافع پرسپولیس نیز در دقیقه ۱۵ درگیری لفظی با پریرا مهاجم برزیلی فولاد داشت و به او اعتراض هایی مبنی بر اینکه خودش را بدون دلیل در محوطه ۱۸ قدم پرسپولیس به زمین می زند داشت. بنگر دقایقی در همین باره با بختیار رحمانی کاپیتان پرسپولیس به گفتگو پرداخت.

* در حالی که حدود ۲۵ هزار نفر در ورزشگاه هستند اما جایگاه ۱۵ هزار تومانی خالی از تماشاگر است این در شرایطی است که هواداران به مبلغ بلیت این جایگاه اعتراض دارند البته مأمورانی نیز در این جایگاه مستقر شده اند که هوادارانی که شماره صندلی ندارند را اجازه نشستن به روی صندلی به آنها نمی دهند.

* علی دایی در بین دو نیمه به شدت از سوی هواداران با لقب سلطان و سرطلایی مورد تشویق قرار گرفت، دایی نیز با دست تکان دادن به سمت هواداران از آنها تقدیر و تشکر کرد.

* نکته جالب در نیمه اول این بود که دایی در کنار زمین با دست زدن های پی درپی بازیکنانش را مورد تشویق قرار داد حتی زمانی که بازیکنان توپ را خراب می کردند مورد تشویق دایی قرار می گرفتند.

* هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز پس از دریافت دو گل به شدت اسماعیل شریفات مهاجم نیمکت نشین خود را تشویق کردند.

* سید جلال حسینی پس از سوت پایان نیمه اول بازی مقابل تونل رختکن ایستاد و با بازیکنان پرسپولیس روبوسی کرد و به آنها خسته نباشید گفت، حسینی در این بازی کاپیتان پرسپولیس است.

* بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه در بین نیمه ورزشگاه را ترک کرد.

* جانعلی مهاجم قدیم سایپا در بین نیمه به ورزشگاه آزادی آمد و از جایگاه بازی را تماشا کرد.

* اسماعیل شریفات در بین نیمه به کنار هواداران رفت و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت.

* پرسپولیسی ها پس از زدن دو گل از سوی هواداران کری خود را برای بازی با استقلال آغاز کردند و با شعارهایی مبنی بر اینکه « به احترام سردار استقلالی ها خبر دار» تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

* محمد پنجعلی نیز در جایگاه ویژه است و در بین نیمه در گفت وگو با هواداران از عملکرد بازیکنان پرسپولیس تقدیر کرد.

* استپ سینه علی دایی نیز در دقیقه ۳۰ بازی در کنار زمین باعث شد تا هواداران او را به شدت تشویق کنند.

* پس از تذکرات متوالی امروز تغییراتی در هنگام پذیرایی خبرنگاران به وجود آمد و به جای لیوان های ساده از لیوان های کاغذی استفاده شد.

* پس از به صدا درآوردن سوت نیمه اول امید عالیشاه بابت دریافت کارت سوم بازی بسیار ناراحت بود که اعضای کادر فنی به او دلداری می دادند.

* دوربین عنکبوتی نیز در بازی امروز بسیار بیکار است و دو بار با توجه به فاصله نزدیک این دوربین به زمین، توپ به آن برخورد کرده است.

* علی دایی در دقیقه ۵۰ بازی به دلیل خطایی که روی عالیشاه انجام شد اما داور بازی به بازیکن فولاد کارت زرد نشان نداد، اعتراض هایی را به داور چهارم داشت.

* در هنگام مسابقه بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد تماشاگران حاضر در دیدار ۲۵ هزار نفر بودند که این مسئله با اعتراض هواداران روبرو شد.

* هواداران فولاد با یکدیگر درگیری فیزیکی داشتند.

* زمانی که سیدمهدی سید صالحی یک موقعیت تک به تک را از دست داد محمد دایی بطری آب را از عصبانیت به زمین کوبید.

* هواداران پرسپولیس تیم خود را با شعار پرسپولیس با غیرت تشویق کردند.

* اخراج امید عالیشاه باعث شد تا تعویض محمد نوری با تأخیر انجام شود.

* هنگام تعویض محمد نوری سیدجلال حسینی سمت او رفت تا بازوبند را به این بازیکن بدهد اما نوری از قبول بازوبند خودداری کرد.

* یک فرد آلمانی در جایگاه ویژه حضور دارد و گفته می شود او برای دیدن عملکرد بختیار رحمانی به ورزشگاه آمده است.

* هنگام تعویض سیدصالحی علی دایی به او گفت در زدن ضربات آخر دقت کنید و توپ را بالا و پایین نزنید.

* در پایان مسابقه سیدجلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد همچنین مهرداد جماعتی بازیکن فولاد نیز به عنوان بازیکن اخلاق این مسابقه معرفی شد.

* حاتمی، رافائل، رضا حقیقی و میثم حسینی ۴ بازیکنی هستند که پس از دیدار پرسپولیس و فولاد تست دوپینگ دادند.