به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، در فاصله یک مرحله مانده تا پایان رقابت های سریالی لیگ الماس، دوومیدانی کاران در ایستگاه زوریخ با هم به رقابت پرداختند که در پرتاب دیسک احسان حدادی، تنها نماینده ایران در این رویداد معتبر، با ۹ پرتابگر دیگر مسابقه داد.

نایب قهرمان المپیک لندن، در این مرحله از ۶ پرتاب خود، دو خطا داشت و با بهبود رکوردش نسبت به مسابقات لندن و استکلهم، با پرتاب ۶۶ متر و هفت سانتی متر سوم شد تا به بهترین رکوردش در ماه های اخیر برسد. حدادی در استکلهم ۶۴ متر و ۷۸ سانتی متر رکورد زده بود.

گرد کانتر استونی با پرتاب ۶۷ متر و ۲ سانتی متر در این مرحله قهرمان شد و رابرت هارتینگ از آلمان که در مرحله قبل پرتابی بیش از ۶۸ متر داشت این بار با رکورد ۶۶ متر و ۸۳ سانتی متر در رتبه دوم قرار گرفت. مارتین ویرینگ از آلمان دیگر پرتابگری بود که با پرتاب ۶۵ متر و ۵۱ سانتی متر چهارم شد.

هفتمی پیتر مالاخوفسکی از لهستان هم از اتفاقات قابل توجه دراین مسابقه بود. او که در لهستان توانسته بود با پرتابی بیش از ۶۷ متر عنوان دومی را به خود اختصاص دهد، این بار با چهار خطا و رکورد ۶۳ متر و ۷۰ سانتی متر در رتبه هفتم قرار گرفت.

پرتاب های احسان حدادی در زوریخ به شرح زیر است:

۱-۶۳ متر و ۲۲ سانتی متر

۲- خطا

۳-۶۶ متر و ۷ سانتی متر

۴-۶۴ متر و ۹ سانتی متر

۵- خطا

۶-۶۳ متر و ۲۸ سانتی متر

به گزارش ایسنا، در جدول رده بندی لیگ الماس و در پرتاب دیسک، گرد کانتر با ۱۶ امتیاز در رتبه اول قرار دارد و پیتر مالاخوفسکی با ۱۴ امتیاز دوم است. رابرت هارتینگ قهرمان جهان و المپیک با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و احسان حدادی هم با ۹ امتیاز همچنان در رده چهارم جای گرفته است.

به گزارش ایسنا، مرحله آخر لیگ الماس در بروکسل برگزار خواهد شد.