به گزارش پارس به نقل از فارس، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی که به خاطر لغو اردوهای پی در پی ناراحت است چند روز پیش در جلسه ای با مهدی تاج و علی کفاشیان شرکت کرد و در آن نشست مقرر شد که امروز پنجشنبه جلسه ای دیگر میان تنی چند از مسئولان فدراسیون و وی برگزار شود که این اتفاق نیفتاد.

کی روش در حالی که در این جلسه قرار بود در مورد برنامه های آتی تیم ملی صحبت شود حضور پیدا کرد و اتفاقا علی کاظمی و بهروان را دید اما وقتی متوجه شد که مهدی تاج به نشست نیامده است بسیار عصبانی شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال با حالت عصبانیت نشست را ترک کرد و در محوطه ای باز نشست و با عصبانیت سر خود را تکان می داد.

کی روش در این باره به فارس اظهار داشت: هیچ حرفی نمی زنم و فقط بدانید آنهایی که قرار بود به این جلسه بیایند نیامدند. با این وضعیت هیچ کاری نمی توان انجام داد.

به گزارش فارس، علی کاظمی که در نشست کی روش و سایر مسئولان حضور پیدا کرده بود به فارس عنوان کرد: نمی دانم که چرا تاج نیامده ولی اگر قرار بود او بیاید شخصی نیست که بدقولی کند. به من ابلاغ شده بود که جلسه ساعت ۱۱ برگزار می شود و من هم آمده ام. اتفاقا با کی روش که صحبت کردم او می گفت قرار بود تاج در این نشست حاضر باشد ولی نیامده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده می کند و در حالی که همه چشم انتظار کمک به فدراسیون هستند هیچ اتفاقی نیفتاده است و سرمربی تیم ملی نیز از اتفاقات به وجود آمده ناراضی است وطی چند روز گذشته بارها مسئولان فدراسیون در خصوص مشکلات مالی و لغو اردوهای پی در پی ناراحتی خود را اعلام کرده اند.

تاج: به نمازی گفته بودم نمی توانم در جلسه با کی روش شرکت کنم/ کی روش بر اولویت بین تیم ملی و باشگاه ها تاکید دارد

به گزارش مشرق، با این وجود، مهدی تاج در گفتگو با فارس در مورد جلسه امروز کی روش با علی کاظمی و غلامرضا بهروان اظهار داشت: من قرار نبود در این جلسه شرکت کنم. به مسافرت رفته ام ولی به آقای نمازی گفته بودم که در جلسه نیستم و بهروان و کاظمی در جلسه شرکت می کنند. ما از کاظمی به عنوان برنامه ریز مسابقات و دبیر سازمان لیگ و بهروان به عنوان مسئول کمیته مسابقات خواستیم در این جلسه شرکت کنند.
وی افزود: در جلسه دو سه ساعته ای که آنها با هم داشتند بحث های مختلفی مطرح شده است و بهروان نتایج جلسه را به من گفت. کی روش در مورد بحث لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی پیشنهادی را مطرح کرده که من باید این پیشنهاد را در جلسه روز شنبه هیئت رئیسه سازمان لیگ مطرح کنم و نظر دوستان را جویا شوم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که کی روش چه پیشنهادی داده، گفت: بهتر است فعلا در این خصوص صحبتی نکنم تا این پیشنهاد در جلسه مطرح شود. در واقع چیزی که کی روش خواسته یک نوع انتخاب است. تاکید او بر این بوده که از بین تیم ملی و باشگاه ها اولویت مشخص شود.

وی تصریح کرد: مباحث دیگری که در جلسه مطرح شده خوشبختانه کار خوب پیش رفته و روی یکسری مسائل نظرات کی روش و سازمان لیگ منطبق برهم بوده است. نظر ما و کی روش بر این است که مسابقات لیگ برتر در پایان فروردین به پایان برسد و مشکلی هم بابت این مسئله نداریم.