به گزارش پارس به نقل از تسنیم، پیام صادقیان در خصوص بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی است و فولاد تصادفی صدرنشین نشده است. فولادی ها تیم خوب و هماهنگی دارند و می توانند برای ما دردسرساز شوند اما ما در ورزشگاه آزادی قرار نیست امتیاز از دست بدهیم و به همین خاطر با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: قبول داریم که هواداران هم نگران هستند اما آنها باید به بازیکنان و کادر فنی اعتماد داشته باشند. مطمئن باشید پرسپولیس با دایی نتیجه می گیرد. در این مورد شک نداشته باشید.

وی در خصوص ۲ بازی حساس تیمش مقابل فولاد و استقلال که نقش زیادی در بهبود وضعیت پرسپولیس دارد، افزود: در حال حاضر اصلاً به استقلال فکر نمی کنیم، چون بازی با فولاد سختی های خاص خودش را دارد و شکست دادن این تیم کمتر از بُردن دربی نیست. اگر فولاد را ببریم خودمان را به صدر جدول نزدیک می کنیم و مهم این است که صدرنشین را می بریم و به ۲ امتیازی آنها می رسیم. در ضمن برای بازی با استقلال هم روحیه خواهیم گرفت.

صادقیان در خصوص پیوستن خلعتبری به پرسپولیس افزود: با محمدرضا در ذوب آهن همبازی بودم و شناخت کاملی از بازی هم داریم. خلعتبری با تجربه اش خیلی می تواند به پرسپولیس کمک کند. او بازیکن خوبی است و از آمدنش به پرسپولیس خیلی خوشحالم. من از چند سال پیش سبک بازی خلعتبری را دوست داشته ام و خیلی ها می گویند که شبیه او هستم.

وی در پایان در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس تاکید کرد: به هواداران حق می ‎ دهیم که ناراحت باشند و پیروزی بخواهند اما باید به بازیکنان هم حق داد. آنها تمام تلاش خود را می کنند و هواداران اصلاً شک نداشته باشند که شرایط تیم خیلی بهتر خواهد شد.