به گزارش پارس به نقل از فارس، طبق هماهنگی های انجام شده و توافق نماینده پرسپولیسی ها با مسئولان باشگاه عجمان قرار بود ۵۰۰ هزار دلار امروز به حساب مسئولان عجمان پرداخت شود تا رضایتنامه محمدرضا خلعتبری را برای همراهی پرسپولیس صادر کنند اما با توجه به برخی قول هایی که به مسئولان عجمان از طرق مختلف داده شده بود این اتفاق نیفتاد و مسئولان عجمان ناراحتی خود را از این بابت به خلعتبری و مدیر برنامه هایش اعلام کردند.

این در شرایطی است که عجمانی ها دوست دارند زودتر تکلیف خلعتبری روشن شود تا مهاجم مورد نظر خود را جذب کنند به همین دلیل مسئولان عجمان از این بابت بسیار ناراحت شده اند و به بدقولی پرسپولیسی ها اعتراض هایی را داشته اند اما از این طرف هم مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند تا ارز مورد نیاز را تهیه و به امارات ارسال کنند.

این در شرایطی است که یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم باید به امارات برود تا توافقنامه خود را با عجمانی ها امضا کند. درست است که فعلاً عجمانی ها مدت خاصی را برای پرداخت پول اعلام نکرده اند اما گفته می شود آنها در صورتی که پرسپولیسی ها به وعده خود عمل نکنند اعلام کرده اند که شاید تصمیم های دیگری یعنی دادن خلعتبری به تیم های دیگر و یا منصرف شدن فروخته شدن این بازیکن را بگیرند. این در شرایطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که خلعتبری را پرسپولیسی بدانید و شاید او در دربی بازی کند.