به گزارش پارس به نقل ازفارس، حسن زمانی در خصوص جلسه ای که دو روز پیش در هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد اظهار داشت: مباحث مختلفی در این نشست مطرح شد که بحث اول آن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر می گشت که هیئت مدیره مصوب کرد از این پس البسه مورد نیاز باشگاه از تولیدات داخلی باشد و قرارداد با شرکت خارجی کن لم یکن شود.

وی در ادامه گفت: دومین بحث حمایت از کادر فنی و فتح الله زاده بود که با توجه به نتایج خوب تیم هیئت مدیره از زحمات این عزیزان و تمامی بازیکنان تشکر کرد. بحث سوم نیز به تک امتیازی بود که از استقلال کسر شده و قرار است باشگاه از طریق قانونی این موضوع را پیگیری کند تا حق هواداران نادیده گرفته نشود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت وگو با فارس، در خصوص اینکه باشگاه چه اقدامی در رابطه با کسر تک امتیاز گرفته است، گفت: من به شخصه با کفاشیان و صالحی رئیس کمیته استیناف صحبت کردم و با آنها در خصوص کسر یک امتیاز حرف زدم. تماشاگران سرمایه ملی محسوب می شوند و نباید آنها را اینگونه تنبیه کنیم. فکر می کنم باشگاه به اقدامات قانونی اش در این زمینه ادامه دهد، چون همانطور که اشاره کردم خواستار حق باشگاه و هواداران هستیم.

زمانی افزود: خواهش من از فدراسیون و سازمان لیگ این است که فشار را از روی دوش بازیکنان تیم بردارند هرچند جا دارد از آنها تشکر کنم که بازی روز پنجشنبه به شنبه موکول شد. باشگاه استقلال همیشه در سطح ملی خدمتگذار بوده و از این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

زمانی در پایان خطاب به مسئولان و کادر فنی تیم ملی گفت: از کی روش خواهش می کنم سرمایه بزرگی مثل رحمتی را نادیده نگیرد و از او مجدداً دعوت کند تا شاهد همه پتانسیل ها در سطح ملی باشیم.