به گزارش پارس ، خداداد عزیزی در گفت وگو با تسنیم درباره اظهارات علی کفاشیان که گفته « جامعه فوتبال تصمیم بگیرد تیم ملی در اولویت بگیرد یا باشگاه ها» عنوان کرد: در این مورد اولویتی وجود ندارد و کار سازمان لیگ و مهدی تاج مبنی بر برگزار کردن مسابقات لیگ کاملا درست است. نمی شود لیگ را به خاطر تیم ملی تعطیل کرد. لیگ و تیم ملی به همدیگر ارتباط دارند. هر چقدر لیگ قوی و پویا باشد، تیم ملی قوی تری خواهیم داشت.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان تصریح کرد: در اینکه فدراسیون بودجه ندارد و کمکی به آن نمی شود درست است و در این مورد حق را به کفاشیان می دهم چون می دانم او می خواهد تیم ملی بازی تدارکاتی انجام دهد تا با آمادگی بالا در جام جهانی حضور پیدا کند و زنگ تفریح سایر تیم ها نشود. با این حال اینکه گفته بین تیم ملی و باشگاه ها اولویت بندی شود اشتباه کرده است. تمام دنیا لیگ را برای تیم ملی برگزار می کنند.

وی در مورد اینکه چه پیشنهادی به کفاشیان دارد، گفت: پیشنهاد من همان پیشنهاد عادل فردوسی پور است. ما مجبور نیستیم وقتی بودجه نداریم و یا بنا به هر دلیل بودجه نمی دهند بخواهیم به پرتغال برویم و ۳۰۰ هزار یورو هم خرج کنیم. می توانیم در ایران این اردوها را برگزار کنیم و یا با ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار با تیمی در ایران بازی کنیم. نباید حتما با پرتغال بازی کنیم؛ می توانیم با تیمی که یک درجه پایین تر از پرتغال است بازی کنیم و مهم هم این است که بازی دوستانه انجام می دهیم.

عزیزی بار دیگر با اشاره به عدم حمایت مالی از فدراسیون فوتبال عنوان کرد: به عنوان آدم فوتبالی به کفاشیان حق می دهم که به او پول نمی دهند ولی این مسئله دلیل نمی شود که بازی های لیگ را به خاطر تیم ملی تعطیل کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص درخواست کی روش مبنی بر تعطیلی لیگ و استفاده از بازیکنان ملی پوش تیم ها در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: این حرف اصلا منظقی نیست. از کی روش که مربی حرفه ای است تعجب می کنم که این صحبت ها را انجام می دهد. ضمن اینکه ما چیزی به نام اردو نداریم و همه جای دنیا بازیکنان ملی پوش چند روز قبل بازی در اختیار تیم ملی قرار می گیرند. اصلا در پرتغال چه خبر است که کی روش دوست داشته تیم ملی در آنجا اردو برگزار کند؟

وی درباره کیفیت پایین مسابقات لیگ برتر گفت: هنوز در ابتدای فصل هستیم و تیم ها هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده اند اما من هم معتقدم کیفیت لیگ پایین است.