به گزارش پارس ، به نقل ازفوتبال ایران؛ این طور که به نظر می رسد، مراحل انتقال محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس قطعی شده و قرار است این بازیکن ملی پوش در ادامه رقابت های لیگ سیزدهم پیراهن قرمز بر تن کند.

یکی از بحث هایی که با نهایی شدن این انتقال مطرح شده، بحث حضور این بازیکن در داربی پیش رو است. همین مساله بهانه ای شد تا نگاهی به کارنامه این بازیکن در مصاف های رو در رویش با استقلال داشته باشیم. خلعتبری از لیگ سوم تا به امروز بارها و بارها رو در روی استقلال قرار گرفته و با پیراهن تیم های شموشک، ابومسلم، ذوب آهن و سپاهان مقابل این تیم فوتبال بازی کرده است.

خلعتبری در رقابت های لیگ تنها ۳ بار موفق شده دروازه استقلال را باز کند. او اولین بار در لیگ هفتم موفق دروازه استقلال را با پیراهن ذوب آهن باز کند و در ورزشگاه تختی تهران زمینه ساز شکست دو بر یک تیم فیروز کریمی شود. بعد از آن خلعتبری در لیگ نهم یک بار دیگر به استقلال گل زد اما این بار در اصفهان زمینه ساز پیروزی ذوب آهن یک بر صفر تیمش شد. او در لیگ دهم هم به این روند ادامه داد و این بار در تهران و ورزشگاه آزادی دروازه استقلال را باز کرد تا ذوب آهن برنده از زمین خارج شود.

به آمار گل های زده خلعتبری به استقلال، یک گل دیگر را هم باید اضافه کنیم و آن گل سال گذشته او در جام حذفی بود. خلعتبری سال گذشته در نیمه نهایی جام حذفی به رحمتی گل زد تا این بار هم نقشی در شکست استقلال داشته باشد.

نکته جالب در این میان، شکست استقلال در بازی هایی است که خلعتبری موفق شده دروازه این تیم را باز کند و حالا باید دید در دربی پیش رو چه اتفاقی برای او و آبی ها خواهد افتاد.

البته نباید فراموش کنیم که خلعتبری پیش از اینکه برای استقلالی ها بازیکن خطرناکی باشد، برای پرسپولیسی ها کابوس بوده است. خلعتبری در رقابت های لیگ برتر ۶ بار دروازه پرسپولیس را باز کرده تا گربه سیاه این تیم به حساب بیاید. حالا هواداران پرسپولیس باید خوشحال باشند که او دیگر بازیکن خودشان است و قرار نیست آمار گل هایش را مقابل این تیم افزایش دهد.