به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دعوت از ۴ بازیکن این تیم به اردوی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران اظهار داشت: بالاخره هم تیم امید و هم تیم ملی بزرگسالان از باشگاه های مختلف بازیکن می گیرند و در این رابطه به همه باشگاه ها فشار می آید. در این خصوص همه باشگاه ها شرایط یکسان دارند اما امیدوارم طوری برنامه ریزی کنند که فشار به باشگاه ها به حداقل برسد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار تسنیم که نظرش را در خصوص تاکید کفاشیان مبنی اولویت تیم ملی بر باشگاه ها را جویا شد، اینطور پاسخ داد: این مقایسه غلطی است که بخواهیم باشگاه ها و تیم ملی را مقابل هم قرار داده و یکی را نسبت به دیگر در اولویت بدانیم. بدون شک هم باشگاه باید باشد و هم تیم ملی و این ۲ لازم و ملزوم هم هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بدون شک اگر باشگاه ها نباشند تیم ملی هم وجود نخواهد داشت و اگر تیم ملی هم نباشد بازیکنان و باشگاه ها انگیزه ای نخواهد داشت. تیم ملی و باشگاه ها یک هدف را دنبال می کنند و نباید آنها را مقابل هم قرار دهند.

خبرنگار تسنیم در ادامه به لغو اردوی تیم ملی به خاطر بی پولی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و نظر رویانیان را در این خصوص جویا شد که او گفت: ما هم بی پول هستیم اما کار خود را دنبال می کنیم!

وی در ادامه افزود: به من اجازه دهند تا زمینه برپایی اردوی تیم ملی در پرتغال را فراهم آورم. هزینه هواپیمای تیم ملی با ما، برای زمین تمرین و اقامت تیم در پرتغال هم ۵۰ درصد تخفیف خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه انتقاد خود از فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ و تیم ملی دست شماست، آن وقت نمی توانید درست برنامه ریزی کنید؟ ! شما باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که تیم ملی و باشگاه ها مقابل هم قرار نگیرند. اینکه در برنامه های تیم ملی و باشگاه ها تداخل به وجود آمده است به خاطر برنامه ریزی نادرست است.

وی در ادامه از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست به گونه ای برنامه ریزی کنند که باشگاه ها و تیم ملی هر ۲ پرتوان و قدرتمند باشند.

رویانیان در خصوص قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آل اشپورت گفت: ما با این شرکت قرارداد داریم و فعلاً قصد فسخ آن را نداریم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد، محمدرضا خلعتبری به دیدار استقلال - پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر برسد.