به گزارش پارس ، به نقل ازاوج نیوز؛ علی فتح الله زاده درباره بازدیدش از تولیدی مجید عنوان کرد: « بازدید خاصی نبود. به همراه دو بازیکن تیم به تولیدی مجید رفتیم تا از وضعیت و برنامه های این مجموعه از نزدیک با خبر شویم. من وارد جزییات نمی شوم و این موضوعات از طریق سرپرست و معاونان پیگیری می شود. »

وی ادامه داد: « باید از جعفری، مدیریت آل اشپورت تشکر کنم که در این سال ها همراه و یار استقلال بودند. اگرچه قرارداد اولیه با این تولیدی در زمان مدیریت قبلی بود ولی من به این قرارداد پایبند بودم و از همکاری دوستان تشکر می کنم. »

مدیرعامل استقلال افزود: « اگر هم نقصی در کار دوستان بود مقصرش من بودم. ما به خاطر مشکلات خودمان نتوانستیم هماهنگی های لازم را در پیش فصل به عمل بیاوریم و قصور از آل اشپورت نبود. »

وی درباره جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و اینکه گفته می شود در این جلسه درباره مجتبی جباری و بازگشت او به جمع آبی پوشان صحبت شد گفت: « من به ضرس قاطع می گویم که در جلسه هیات مدیره یک کلمه درباره جباری بحثی نشد. بنابراین از دوستان می خواهم وقتی گمانه زنی می کنند حرف های نزدیک به واقعیت را بیان کنند. »

مدیرعامل استقلال افزود: « در این نشست درباره بحث تیم های پایه ای و ورزشگاه مرغوبکار صحبت کردیم. قرار شد طبق بحث های قبلی که داشتیم سردار شهریاری مدیریت تیم های پایه ای استقلال را بر عهده داشته باشند. ضمن اینکه اصغر حاجیلو هم در هیات امنا حضور خواهد داشت. قرار بود قلعه نویی هم در این جمع باشد که به دلیل شرایط زمانی که دارد عذرخواهی کرد. »

وی درباره اینکه پاداش ۱۰۰ میلیونی سازمان لیگ چه زمانی به بازیکنان داده می شود گفت: « متاسفانه این بحث بد منعکس شد. این پول متعلق به باشگاه استقلال بود و طلبی بود که از دوستان داشتیم. بنابراین بحث پاداش وجود ندارد. ایرادی ندارد دیگر، آقای تاج، تاج سر ماست دیگر و مشکلی نیست. در حال برنامه ریزی هستیم که این مبلغ را به بازیکنان پرداخت کنیم. »

فتح الله زاده درباره نزدیک شدن به زمان دربی و دیدگاهش درباره این مسابقه گفت: « پیش بینی برای این بازی کار درستی نیست اما من با این بچه های با انگیزه ای که می بینم به آینده امیدوارم و اطمینان دارم اگر دربی برنده داشته باشد نامش استقلال است. »