به گزارش پ ارس به نقل از به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی دایی در مورد شکست سرخپوشان مقابل نفت تهران گفت: به نظرم در آن بازی خوب بازی نکردیم و بچه ها عملکرد همیشگی را نداشتند. با این وجود ما مستحق باخت نبودیم. ما توانستیم بازی را تا حدودی کنترل کنیم اما روی یک حادثه و غافلگیری گل خوردیم. متاسفانه زمانی گل را دریافت کردیم که فرصتی برای جبران نداشتیم.

وی ادامه داد: در مجموع باید بگویم ما خوب بازی نکردیم و زمانی که ببازی، خیلی حرف ها پیش می آید و آن هایی که منتظرند تا شدیدترین انتقادات و نظرات را مطرح کنند، فرصت اظهار نظر پیدا می کنند. ما دوست داریم آن ها به تیم کمک کنند. اگر انتقادی دارند سازنده باشد و راه حل بدهند. مردم می توانند انتقاد سازنده را از انتقاد مغرضانه تشخیص دهند. ما کاری به این مسائل نداریم. بلکه تلاش می کنیم تیم را درست کنیم و اگر انتقادی سازنده باشد با جان و دل از آن استفاده می کنیم.

دایی تصریح کرد: فراموش نکنید ما تیمی را تحویل نگرفتیم که قهرمان ایران و آسیا بوده باشد. شما به وضعیت تیم در دو سال گذشته نگاه کنید. ببینید در مقاطع مختلف چه جایگاهی در جدول رده بندی داشته است اما پرسپولیس یک تیم بزرگ است و باید مدعی قهرمانی باشد و در بالای جدول. ما تلاش می کنیم این انتظار را برآورده کنیم اما تیمی که دو سال مشکل داشته و نتیجه نگرفته قطعا مشکلات و نارسایی هایی دارد که ما باید یکی یکی آن ها را حل کنیم و البته می دانم که فرصت نداریم و نباید امتیاز از دست دهیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: می دانیم مردم چه انتظاری دارند. تلاش می کنیم با تمام وجود انتظارات آن ها را برآورده کنیم. به طور حتم این تیم احتیاج به زمان دارد. اگر دقت کنید ما دو بازی را باخته ایم که در دو بازی روی اشتباه فردی بازی را از دست داده ایم و حالا در تمرینات کارهای بیشتری انجام می دهیم تا این اشتباهات را نداشته باشیم. ما مقابل نفت خوب نبودیم و با خودمان هم تعارف نداریم. مردم مطمئن باشند چنین بازی را از پرسپولیس نمی بینند. تلاش می کنیم بهتر از این باشیم. مردم حق دارند ناراحت باشند اما باید بگویم در این مدت پیامک ها و تماس های زیادی از هواداران داشتم و یا اینکه در حاشیه تمرینات و اردوها درخواست های آن ها را شنیده ام. اینکه نظرات خود را مطرح می کنند که این بازیکن یا آن بازیکن را بیاورید. باید توجه داشت ما در فصل نقل و انتقالات تعداد محدودی نقل و انتقال داریم و نمی توانیم کل تیم را عوض کنیم.