به گزارش پارس ، به نقل ازایران ورزشی: امیر قلعه نویی در تمرین تیمش بازیکنان را به باد انتقاد گرفت. بازی نه چندان قابل قبول آبی ها در شبی که بیش از ۹۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند بیش از همه امیر قلعه نویی را ناراحت کرد.

اگر چه غالب کارشناسان از این نتیجه ابراز رضایت کردند و پیروزی یک گله آبی ها را اندوخته نسبتا خوبی برای بازی برگشت دانستند و امیر نیز در نشست خبری پس از بازی چندان ناراحتی اش را رسانه ای نکرد و با گفتن اینکه برهانی باید بهتر کار می کرد یا حیف شد مجیدی آن موقعیت را گل نکرد به غائله خاتمه داد اما پس از آن امیر قلعه نویی در تمرین استقلال با جملات انتقاد آمیزش بازیکنان را بمباران کرد!

امیر که به شدت از اجرا نشدن دستورات تاکتیکی ناراحت بود بعد از اینکه بازیکنان را دور خودش جمع کرد گفت: « این فوتبال بود که بازی کردید؟ نه، می خواهم بدانم این فوتبال بود که برای ۹۰ هزار تماشاگر بازی کردید؟ »

امیر منتظر شنیدن پاسخ بود. البته کسی جرات نمی کرد پاسخ بدهد. مگر می شود در آن فضای سنگین کسی بتواند پاسخی بدهد. با چشم های غضبناکش به چشم های بازیکنان خیره شده بود و بعد از مکثی ادامه داد: « بعضی ها در این تیم فقط ۲۰ متر زبان دارند. فقط ادعا دارند. وقتی بیرون می نشینند می گویند چرا بیرونیم اما وقتی وارد زمین می شوند هیچ کاری انجام نمی دهند. »

امیر فیلم بازی را هم ساعاتی قبل دیده بود. برای همین با توپ پر وارد آن جلسه سرپایی شد و بازیکنان را با آگاهی بیشتر مورد انتقاد خود قرار داد. انتقاد امیر قلعه نویی از بازیکنان استقلال به احتمال زیاد در بازی با راه آهن خودش را نشان خواهد داد.

اگر دیدید برخی از ترکیب اصلی بیرون رفتند یا حتی در لیست هجده نفر قرار نگرفتند چندان تعجب نکنید. امیر قلعه نویی آنقدر از نحوه بازی شاگردانش ناراحت هست که در بازی با راه آهن ترکیب متفاوتی را وارد میدان کند.

البته ناراحتی قلعه نویی را به پای نارضایتی از نتیجه ای که رقم خورد نگذارید. او نگران بازی برگشت استقلال مقابل بوریرام است. امیر نگران است که مبادا موقعیتی که امروز نصیبش شده را به سادگی از دست بدهد. او اگر قهرمان آسیا بشود در کنار رایکوف و پورحیدری قرار خواهد گرفت. افتخاری که نصیب هر مربی نشده است.