به گزارش پارس ، فرامرزی در گفت وگو باایسنا، با بیان اینکه تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل صبا از فشارهای ناشی از دو شکست قبلی خارج شد، اظهار کرد: برد روحیه بخشی بدست آوردیم. خوشبختانه با تمرینات منظم و احساس تعهد بالای بازیکنان، سپاهان توانست مقابل تیم خوب صبا علاوه بر کسب پیروزی، بازی زیبایی را هم به نمایش بگذارد. با این حال کادر فنی معتقد است پتانسیل سپاهان بیش از اینهاست و در آینده موفقیت های بزرگتری را از این تیم شاهد خواهیم بود. همینطور ما هم از تمام هواداران تیم که در بازی با صبا، سپاهان را تنها نگذاشتند، تشکر می کنیم.

سرپرست تیم سپاهان همچنین درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری نیز به ایسنا گفت: زلاتکو کرانچار در نشست های خبری پیش و پس از بازی با صبا به طور کامل در این باره صحبت کرده است و فکر می کنم تکلیف این موضوع تا یکی دو روز آینده مشخص شود. مجتبی بازیکن با کیفیت و یکی از بهترین فوتبالیست های ایران است اما در مدتی که در سپاهان کار می کرد ظاهرا نظرات متفاوت و اختلاف سلیقه های فنی داشته که سرمربی تیم مدتی به او استراحت داده و خواسته درباره شرایط تداوم کارش فکر کند. الان هم اتفاقی نیافتاده و او تنها یک بازی استراحت کرده است.

وی با بیان اینکه جباری در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با صبا هم حضور داشت، گفت: او در تمرینات حاضر بود و چون بi خاطر شرایطی کاری اش معمولا به تهران رفت و آمد داشت، با اجازه کادر فنی و باشگاه فعلا به تهران رفته است. سپاهان امروز تمرین جدی نداشته و برنامه ریکاوری داریم. از فردا کارمان شروع می شود و امیدواریم این مشکل هم حل شود. باشگاه سپاهان از بازیکن بزرگی چون مجتبی جباری انتظار دارد کارایی بیشتری در تیم سپاهان داشته باشد.

فرامزی با بیان اینکه مساله جباری انضباطی نیست و هیچ ارتباطی هم به باشگاه استقلال ندارد، گفت: ما هیچ رفتاری از سوی باشگاه استقلال نسبت به جباری ندیدیم و این موضوع به هیچ وجه در ارتباط با آنها نیست. ضمن اینکه مساله این بازیکن انضباطی هم نیست که بخواهد پای کمیته انضباطی باشگاه وسط باشد. مشکل جباری صرفا فنی و مرتبط با حوزه کاری سرمربی تیم است.