به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، حسن زمانی در خصوص عملکرد آبی پوشان مقابل نماینده تایلند اظهار داشت: این دیدار یک مسابقه بین المللی محسوب می شد و خوشحال هستیم که نتیجه به سود استقلال به پایان رسید.

وی افزود: اتفاقا بعد از پایان بازی با قلعه نویی و صالح صحبت کردم و البته یک روز قبل هم به محل تمرین رفتم تا در کنار مربیان حضور داشته باشم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص کسر یک امتیاز از این تیم گفت: این کار نه قانونی است و نه در هیچ کجا اتفاق می افتد. حسن زاده تصور می کند چون او این کار را انجام داده و یک امتیاز از تیم ها کسر کرده اتفاقی نمی افتد. اتفاقا به این حکم اعتراض داریم و قطعا در کمیته استیناف باید در صدور این رای تجدید نظر شود و یک امتیاز استقلال برگردد. اگر قرار باشد امتیاز تیم ها را کمیته انضباطی مشخص کند پس برای چه لیگ برگزار می شود؟

وی در خصوص اینکه برنامه ریزی لیگ به ضرر استقلال است نیز به فارس گفت: متاسف هستم که در جامعه نسبت به مباحث ملی تعصبی نداشته و واکنش نشان می دهیم. اینجا دیگر نام استقلال مطرح نیست بلکه نام ایران در میان است. اگر موفقیتی حاصل شود برای کل کشور است و دوستان باید به این موضوع توجه کنند.

زمانی تاکید کرد: یک تیم ایرانی بعد از ۲۲ سال در موقعیتی قرار دارد که می تواند قهرمان شود، حالا تمام تیم های لیگ برتر اعتراض می کنند که چرا بازی یک روز دیرتر است یا یک روز زودتر؟ تیم های لیگ برتری به جای مقابله به استقلال کمک کنند. بازیکنان ملی پوش استقلال در پایان فصل قبل فشار زیادی را متحمل شده اند و از مسئولان فدراسیون و دیگر تیم ها می خواهم حق استقلال را بدهند زیرا این برنامه ریزی حق استقلال نیست.