به گزارش پارس به نقل از فارس، پیش از این خبری مبنی بر استعفای مسعود مهدوی نیا از دبیری فدراسیون قایقرانی روی خروجی سایت ها و خبرگزاری ها قرار گرفت. خسرو ابراهیمی، سرپرست فدراسیون قایقرانی نیز با تایید این خبر در گفت وگو با فارس اعلام کرد مهدوی نیا تنها از سمت دبیری فدراسیون استعفا کرده و به عنوان رئیس کمیته آب های آرام کارش را دنبال می کند، اما مهدوی نیا در گفت وگو با فارس در این خصوص اعلام کرد که به طور کامل با فدراسیون قایقرانی قطع همکاری کرده است.

وی در گفت وگو با فارس، درباره دلیل استعفایش، گفت: در مدتی که در قایقرانی بودم یعنی از سال ۱۳۵۶ بالا و پایین زیاد دیدم، این هم یکی از آنها است. مشکلی با فدراسیون نداشتم، اما زمانی وجود دارد که یک شخص احساس می کند دیگر مفید نیست، من هم این احساس را داشتم به همین دلیل کنار کشیدم.

مهدوی نیا در پاسخ به این سوال که آیا زمزمه های بازگشت دنیامالی باعث شد استعفا کنید، اظهار داشت: به این چیزها کاری ندارم. دنیامالی هم اگر احساس کند من می توانم مفید باشم برمی گردم، دشمن یکدیگر هم نیستیم و سال ها با همدیگر کار کرده ایم. مدیرانی که با دانش بالا کار می کنند شخص را از روی تخصص انتخاب می کنند نه روابط، در همه جای دنیا به همین صورت است.

دبیر سابق فدراسیون قایقرانی ادامه داد: فکر می کنم روی من اعتمادی وجود ندارد و کارها به گونه ای دیگر دنبال می شود. من هم نمی خواهم درگیری بین بازیکنان به وجود بیاید بنابراین کنار رفتم. احساس کردم دیگر اعتمادی از سوی رئیس فدراسیون نسبت به کارایی و توانایی من وجود ندارد.