به گزارش پارس به قل از فارس تیم استقلال یک روز پس از برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی پوشان فرهاد مجیدی، سید مهدی رحمتی، سیاوش اکبر پور، آندو تیموریان و احمد جمشیدیان غایب بودند ضمن آنکه مجید صالح به دلیل سفر به آمریکا و حمید بابازاده با هماهنگی با کادر فنی در تمرین امروز حضور نداشتند.

*قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال، فیلم دیدار شب گذشته تیمش مقابل بوریرام تایلند را تماشا و نقاط ضعف و قوت تیمش را مشاهده کرد.

*گوران لاوره هافبک صربستانی استقلال امروز در ابتدا با لباس غیر ورزشی به محل تمرین آمد. وی در حالی که بازیکنان خود را آماده تمرین می کردند روی نیمکت نشست و مجددا این شائبه به وجود آمد که به خاطر مشکلات مالی ناراحت است اما مدیر برنامه های این بازیکن بعد از گذشت چند دقیقه از تمرین ساک ورزشی او را تحویل داد تا لاوره بلافاصله در کنار دیگر آبی پوشان تمرین کند.

*خسرو حیدری با تاخیر جزئی به محل تمرین آبی پوشان رسید.

*هاشم بیک زاده که از ناحیه مچ پا دچار تورم شده بود پس از هماهنگی با کادر فنی تمرین نکرد.

*در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال تمام بازیکنان این تیم را دور هم جمع کرد و حدود ۲۰ دقیقه با شاگردانش به صحبت پرداخت. قلعه نویی در خصوص بازی شب گذشته با بازیکنان استقلال صحبت کرد و نکاتی را که آنها در دیدار دیشب رعایت نکرده بودند به آنها گوشزد.

*با توجه به دیدار آینده آبی پوشان مقابل راه آهن مجددا بازیکنان استقلال با توپ های شرکت آل اشپورت تمرین کردند. حنیف عمران زاده به محض دیدن این توپ ها یکی از آنها را در دست گرفت و گفت: دلم برای این توپ ها تنگ شده بود.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل بورایرام به میدان رفته بودند در ابتدای تمرین ریکاوری کردند و تنها دور زمین دویدند. بقیه بازیکنان زیر نظر ستار همدانی و دیگر اعضای کادر فنی برنامه های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، میرشاد ماجدی، سیروس دین محمدی و دکتر نوروزی نفرات حاضر در تمرین امروز آبی پوشان بودند.

*تنها ۳۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز تیمشان حضور داشته و در سکوت کامل نظاره گر برنامه های تاکتیکی شدند.

*جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با امیر قلعه نویی به صحبت پرداخت.

*مسئولان استقلال و کادر فنی این تیم به دنبال این مسئله بودند که آیا سازمان لیگ با تعویق دیدار تیم شان مقابل راه آهن موافقت کرده یا خیر و از همین رو می خواستند برنامه ریزی تمرینات یکی دو روز آینده را انجام دهند.

*تمرینات تیم استقلال در صورت عدم تعویق بازی با راه آهن فردا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پیگیری خواهد شد.

این تیم طبق برنامه روز یکشنبه به مصاف راه آهن خواهد رفت.