به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین روز رقابت های جهانی ترکیه برابر استونی به میدان رفت.

ملی پوشان جوان ایران در حالی که تا اواسط ست نخست برتری خود را مقابل استونی حفظ کرده بودند، در دقایق پایانی این ست دچار اشتباهات فردی شدند و در نهایت با نتیجه ۲۵ – ۲۲ شکست خوردند.

شاگردان فرهاد نفرزاده که نمی خواستند مقابل تیم نه چندان قدرتمند استونی امتیاز بدهند، در ادامه به بازی برگشتند و با ارائه یک نمایش خیره کننده و چشمگیر، ست های دوم و سوم را به ترتیب با امتیاز ۲۵ – ۱۱ و ۲۵ – ۱۷ به سود خود تمام کردند.

کاپیتان جواد حسین آبادی و میلاد عبادی پور در این بازی نمایش فوق العاده ای داشتند و با آبشارهای مهار نشدنی خود بارها سد دفاعی حریف را شکستند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل استونی با ترکیب میلاد عبادی پور، حمید حمودی، محمد فلاح، ابوالفضل قلی پور (لیبرو) ، جواد حسین آبادی، آرش تقوی و علی محمد فتحعلی بازی را آغاز کرد و در ادامه مصطفی باقری، جواد معنوی نژاد و قاسم کارخانه نیز به بازی رفتند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با لباس های سرخ رنگ مقابل تیم یکدست آبی پوش استونی به میدان رفت.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نهایت مقابل استونی با نتیجه ۳ بر یک و امتیازهای ۲۵ – ۲۲،۱۱ – ۲۵،۱۷ – ۲۵ و ۲۲ - ۲۵ پیروز شد.

ملی پوشان جوان ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها با تیم های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی هم گروه هستند.

والیبالیست های جوان ایران در ادامه مسابقات جهانی فردا از ساعت ۱۷ به وقت محلی باید به مصاف تیم ملی آرژانتین بروند.