به گزارش پارس ، به نقل ازفارس حسین گروسی در مورد سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: اولویت ما برای مدیریت وزارت ورزش و جوانان این است که فرد مدنظر ورزشی باشد و مدیریت ورزشی را بلد باشد. افرادی با این توانایی در کشور داریم که هم ورزشی باشند و هم مدیریت ورزشی را بلد باشند.

وی افزود: اینکه چرا آقای روحانی به چه دلیل سیدرضا صالحی امیری را انتخاب کرده است نمی دانیم و هنوز نشستی در فراکسیون نداشتیم تا از دلایل این موضوع با خبر شویم. باید برنامه های او را ملاحظه کنیم اما تأکید می کنم دو مقوله ورزشی بودن و اطلاع داشتن از مدیریت ورزشی برای ما بسیار مهم است از بین این دو گزینه اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنیم ویژگی مدیریت ورزشی بسیار مهم تر است.

گروسی خاطرنشان کرد: باید ببینیم دلیل این انتخاب چه بوده است. کسی که برای وزارت ورزش قرار است معرفی شود باید شرایطش به گونه ای باشد که مثل وزیر اقتصاد رأی بالایی بیاورد و با یک پشتوانه خوب کار خود را دنبال کند. باید مدیریت ورزش را ارتقاء دهیم و اینکه وزیر با چه انگیزه ای انتخاب می شود خیلی مهم است.

وی در پایان گفت: از صالحی دعوت می کنیم تا برنامه هایش را بیان کند و در صدد هستیم فرد شایسته ای را انتخاب کنیم. امیدواریم انتخاب صحیحی انجام شود و باید برنامه ها را ببینیم و پس از جمع بندی دقیق نظر خود را اعلام کنیم.