به گزارش پارس ، عبدالله ویسی در گفت و گو با تسنیم، در مورد اظهارات سیاوش بختیاری زاده که در صحبت با رادیو استانی خوزستان به انتقاد شدید از وی پرداخته بود عنوان کرد: بازی حساسی با فولاد داریم و اینها می خواهند تمرکز من را به هم بریزند و منافع شخصی شان در میان است. او پرسپولیسی ترین آدم ایران است و حالا سنگ استقلال را به سینه می زند. می گویند من به بازیکن ۳۰ ساله بازی می دهم در حالی که خودشان تا ۴۰ سالگی بازی می کردند.

وی در مورد اینکه بختیاری زاده گفته او به خاطر ۱۰۰ هزار تومان قرارداد بالاتر پیراهن فولاد را به زمین کوبید و به سپاهان رفت گفت: تاج حضور دارد و می تواند شهادت دهد. او آن زمان مدیر باشگاه سپاهان بود. آن زمان اسقلال اهواز به من یک میلیون می داد و من از سپاهان ۸۰۰ هزار تومان کمتر گرفتم زیرا مشکل خانوادگی داشتم و حتی نامه ای هست که هنوز همسرم آن را دارد. بنابراین باید به اصفهان می رفتم.

ویسی اضافه کرد: همین امسال مسئولان صبا به من گفتند ۱۲۰ میلیون طلبم از فصلی که در آن تیم بودم را می دهند و ۱۵۰ میلیون هم با من قرارداد می بندند. مبلغی که آنها پرداخت می کردند بیش از استقلال خوزستان بود اما من به خاطر مردم خوزستان و این تیم از این پول گذشتم و حالا می خواهند اذهان عمومی را خراب کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد دیدار روز جمعه با فولاد خوزستان گفت: مردم انتظار دارند که در این بازی، شاهد فوتبال خوزستانی باشند. انتظارمان این است که فوتبال جوانمردانه ای را به نمایش بگذاریم تا مردم لذت ببرند. هیچ وقت نتیجه دربی ها مشخص نیست و نمی توانیم بگوییم چون فولاد صدرنشین است و ما در پایین جدول حضور داریم نتیجه بازی معلوم است. نتیجه در هیچ دیداری مشخص نیست خصوصا اگر این بازی دربی باشد. هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند پیروز شود.

ویسی تاکید کرد: تلاش ما این است که تمرکزمان را برای بازی با فولاد خوزستان حفظ کنیم و مهم این است که شرایطی را فراهم کنیم تا مردم از این بازی لذت ببرند. تیم ما از نظر روحی و روانی شرایطی خوبی نداشت و شکست برابر نفت تاثیرگذار بود اما وقتی با بازیکنان صحبت کردیم وضعیت بهتر شد. انشاء الله تا روز بازی، هم از نظر فنی و هم روحی بهتر می شویم.

وی در مورد شکست ۴ بر ۲ مقابل نفت در هفته گذشته اظهار داشت: واقعا یک شوک بزرگ به تیم ما وارد شد. کمتر از ۷ دقیقه ۲ گل خوردیم. جالب است که این اتفاق برای لاتزیو در دیدار با یوونتوس نیز رخ داد و همه دیدند فوتبال همین است. این بازی را برای بازیکنان مثال زدم و حالا فکرشان آزادتر شده است. آن بازی می توانست به تساوی ۳ بر ۳ تبدیل شود ولی گل چهارم همه چیز را خراب کرد با این حال بازیکنان ما از نظر فنی در این بازی خوب کار کردند. آن روز اتفاقات فوتبالی به ضرر ما و به سود نفت رقم خورد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا مانند زمان حضورش در پیکان باز هم تیمش شکست های پرگل خواهد داشت یا خیر گفت: این موضوع دیگر تکرار نخواهد شد زیرا در تیم ما بازیکنان بزرگسال و باتجربه و همچنین جوانان خوبی حضور دارند اما در پیکان من بازیکن با تحربه نداشتم و نفرات لیگ یکی به تیم اضافه کرده بودم. این موضوع برایم تجربه شد و در استقلال این کار را انجام ندادم. بازیکنانی که امسال در اختیار دارم نام هایشان برای ماندن در لیگ کافی است.

ویسی افزود: اگر قرار است با وجود بختیاری زاده، کعبی، مبعلی، کلاه کج و… این تیم به دسته پایین تر برود خودم هم باید پایین بروم. من قول می دهم همان طور که باشگاه از من خواست در سال اول این تیم در لیگ بماند؛ چه من باشم و چه حتی یک چوب بالای سر تیم باشد استقلال خوزستان در لیگ خواهد ماند؛ اگر فکر تیم را خراب نکنند.

وی در مورد واکنش مردم نسبت به نتایج استقلال خوزستان و باخت برابر نفت عنوان کرد: چند روز پیش در رادیو خوزستان بودم و قتی اظهار نظرهای مردم و پیامک هایشان را شنیدم دیدم تا چه اندازه به تیمشان و من لطف دارند. این مسئله باعث شد احساس مسئولیتم بیشتر و انگیزه ام برای کار کردن چند برابر شود. طرفداران انتظار دارند تیم ما خوب بازی کند و نتیجه بگیرد. تمام فکر و ذکر ما این است که تماشاگران خوشحال به خانه بروند و آنهایی که در خانه هستند هم راضی باشند. امسال تیم ما حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم معتقد به بازی زیبا حتی به قیمت شکست خوردن است گفت: وقتی ۳ بر صفر عقب بودیم با همین تفکر بازی کردیم و زمانی هم که نتیجه بازی ۳ بر ۲ شد باز هم همان تفکر را داشتیم. بازیکن قد بلند نفرستادم تا جلو بازی کند.

ویسی در مورد کیفیت توپ های لیگ برتر گفت: من ناراضی نیستم ولی این توپ ها کیفیت لازم را ندارد.