به گزارش پ ارس به نقل از فارس، پس از آنکه پابلو دنیل اسوالدو و ادینسون کاوانی راهی تیم های ساوتهمپتون و پاری سن ژرمن شدند، مهاجمانی چون گونزالو هیگواین، کارلوس توز و فرناندو یورنته نیز به تیم های ایتالیایی آمدند.

اکنون ماریو بالوتلی ۲۳ ساله رقبای بیشتری در سری A ایتالیا برای به دست آوردن عنوان آقای گلی پیش رو دارد اما فیلیپو اینزاگی که هدایت تیم جوانان میلان را به دست دارد بر این باور است که سوپر ماریو می تواند در این فصل خود را به عنوان بهترین مهاجم لیگ ایتالیا معرفی کند.

اینزاگی در این مورد به کوریره دلو اسپورت گفت: قدرت تهاجمی میلان بسیار بالا است زیرا ماریو بالوتلی که بهترین مهاجم ایتالیا است را در ترکیب خود دارد. به عنوان یک هوادار میلان امیدوارم در پایان فصل پیش رو، ماریو بتواند عنوان آقای گلی را از آن خود کند. این عنوان می تواند برای خودش بسیار عالی باشد. هواداران میلان نیز خوشحال خواهند شد و تیم ملی ایتالیا نیز از این موضوع سود خواهد برد.

اینزاگی که بیش از ۱۰ سال در ترکیب میلان به میدان می رفت، قدرت خط حمله پاری سن ژرمن فرانسه را بسیار بالا دانست و از مهاجمان بارسلونا نیز تمجید کرد.

« زلاتان ایبراهیموویچ و ادینسون کاوانی زوج خط حمله بسیار خطرناکی ساخته اند. کاوانی یک تمام کننده تمام عیار است و از هر جایی که بخواهد گل می زند. پاری سن ژرمن قوی ترین خط حمله را در اختیار دارد. فکر می کنم زلاتان و کاوانی روی هم ۵۰ گل بزنند. بارسلونا هم با افزودن نیمار به تیم خود می تواند روی همکاری او با لیونل مسی حساب کند. کاتالان ها نیز خط حمله خوبی دارند. »