به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، شماره هشت سابق باشگاه استقلال خیلی زود از رفتن به سپاهان پشیمان شده است. این برای چندمین بار طی هفته های گذشته است که از اصفهان به جای جای ایران خبر می رسد جباری به زودی ساکش را به مقصد استقلال خواهد بست و از سپاهان جدا خواهد شد. بحران فنی کنونی سپاهان در حقیقت علت اصلی کوک کردن ساز جدایی است و از طرفی شماره هشت سابق باشگاه استقلال بر این باور است که در انتخاب سپاهان و جدایی از استقلال تصمیمی احساسی اتخاذ کرده است. مجتبی جباری از حضور در سپاهان پشیمان است، پشیمان، پشیمان و باز هم پشیمان! می گ اما دیگر دلایل نیز در پشیمانی جباری نقش داشته است. هواداران سپاهان هروقت جباری را می بینند شروع می کنند به تشویق کردن محرم نویدکیا! انگار نه انگار که مجتبی بازیکن شان است! برخی هم معتقدند سپاهان در پرداخت مبلغ قرارداد جباری تعلل کرده که این موضوع با ناراحتی او روبرو شده. اما دلیل اصلی در واقع ناراحتی شماره هشت از کیفیت فنی تیمش است. او از نحوه بازی سپاهان راضی نیست و در حقیقت از سیاست گذاری های فنی کرانچار به شدت ناراحت است. سطح توقع جباری از یک مربی اروپایی مثل کرانچار، بالاتر از این بود که حالا به چشم می بیند. جباری فکر می کرد سپاهان با بازیکنان فوق العاده ای که در اختیار دارد و البته مربی باکلاسی چون کرانچار، فوتبال مدرن بازی می کند اما حالا به این نتیجه رسیده که تیم جدیدش سنتی بازی می کند و البته بدون برنامه ای خاص. همان ایرادی که جباری، چند سال پیش از امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی گرفت حالا از سپاهانی ها می گیرد.
کرانچار، این بار مردی است که به سرنوشت امیر قلعه نویی دچار شده. جباری از نوع بازی سپاهان راضی نیست و همین مساله، بحث جدایی زودهنگامش را به راه انداخته. البته مجتبی نا امید نیست، ناامید نیست از اینکه شرایط تغییر کند و سپاهان فوتبال را زیباتر، با برنامه تر و مدرن تر از حالا بازی کند. اما این واکنش ها ناراحتی شدید کرانچار را نیز به همراه داشته است. کرانچار نیز حالا از رفتارهایی که مجتبی دارد به ستوه آمده و این مربی کروات را باید در صف مربیانی قرارداد که پیش تر با شماره هشت به مشکل خورده بودند. محروم حجازی، صمدمرفاوی، پرویز مظلومی و همین امیر قلعه نویی که حالا برای بازگرداندن مجتبی لحظه شماری می کند!

نتیجه: جباری اکنون با کرانچار، نویدکیا و تماشاگران اصفهانی به بن بست خورده است و این فضا نه برای سپاهان خوب است و نه خودجباری.