به گزارش پارس ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکتا ناصر بازیگر مجموعه" دختران حوا" در خصوص کمرنگ بودن حضورش در عرصه بازیگری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی نبودن یک فیلمنامه خوب و مناسب دغدغه من بود ولی اکنون با اوضاع مالی و کمبود بودجه که در تئاتر و سینما هم ما شاهد آن هستیم، شرایط کاری برای ما باقی نمانده است.
وی افزود: بیشتر هنرمندان ما بی کار هستند و بسیاری از بزرگان این کار هم دیگر در عرصه بازیگری ظاهر نمی شوند.
ناصر با اشاره به اینکه مشکلات باید حل شود، تصریح کرد: به هر صورت ما بازیگران صاحب شغل دیگری نیستیم و با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی موجود همه چیز بالا رفته و تغییری در دستمزد هنرمندان حاصل نشده است.

سیمرغ گرفتن ربطی به بیکاری ام ندارد
ناصر با اشاره به گرفتن سیمرغ د ر یکی از جشنواره های فیلم" فجر" افزود: من در گذشته هم در صورت فیلمنامه و شرایط کاری خوب، بسیار پرکار بوده ام و سیمرغ گرفتن من ربطی به کم کار شدنم ندارد.
وی تصریح کرد: در کنار مسائل مالی باید بازی در یک اثر و مجموعه ای دارای ارزش باشد تا من حاضر به ایفای نقش شوم و این وضعیت متأسفانه در سینما و تئاتر هم وجود دارد.
این بازیگر خاطرنشان کرد: فکر می کنم تنها یک معجزه بتواند وضعیت ما هنرمندان را تکان دهد در غیر این صورت کم کاری من ادامه خواهد داشت.