به گزارش پارس ، رشید شریفی در گفت و گو با فارس با اعلام از دست دادن رقابت های قهرمانی جهان به خاطر مصدومیتش در این خصوص توضیح داد: آسیب دیدگی که داشتم در اردوی جلفا شدید شد و زانویم زیر وزنه صدای عجیبی داد که در نهایت مشخص شد عضله چهارسر رانم پاره شده است

وی ادامه داد: البته روند درمانی ام با تزریقات ادامه داشت و هر دفعه تا اندازه ای هم بهتر می شد اما در مجموع درمان قطعی به شمار نمی رفت. در حال حاضر هم باید حدود دو سه ماه تحت درمان باشم تا بتوانم به روی تخته بازگردم.

شریفی یادآور شد: مسابقات هفته های اول لیگ را از دست دادم اما سعی می کنم با حساس تر شدن رقابت ها، خودم را به وضعیت ایده آل رسانده تا بتوانم ملی حفاری را کمک کنم.

*چون مصدوم هستم به اردو نمی روم

وی در مورد شایعه دوپینگش گفت: نمی دانم دشمنانم به دنبال چه هستند و با چه هدفی این حرف ها را مطرح می کنند. اگر به اردو نمی روم برای این است که مصدوم هستم، در غیر این صورت مسئولان فدراسیون جهانی مگر اقوام من هستند که در این مورد برایم پارتی بازی کنند؟

*لیست ۳ نفره شان با مصدومیت من ۴ نفره شد!

قهرمان فوق سنگین وزنه برداری ایران گفت: این افرادی که این چنین می نویسند دشمنان تیم ملی هستند و کسانی هستند که با موفقیت تیم ملی وزنه برداری مشکل دارند و چشم ندارند آن را ببینند. آنها وقتی فهمیدند ما مصدوم هستیم چنین شایعاتی را باب کردند. جالب اینکه قبلا فقط ۳ نفر در فهرستشان بود اما از جمعه تا حالا که من هم مصدوم شده ام اسم من به لیست دوپینگی های این آقایان اضافه شده است.

*جواب دوپینگ دو هفته بعد می آید نه ۲ ماه

وی افزود: اگر قرار بود دوپینگ من مثبت اعلام شود مانند سال ۲۰۰۹ باید دو هفته بعد از مسابقه جوابش می آمد نه دو ماه بعد. بنابراین نمی دانم چه هدفی را از این صحبت ها دنبال می کنند. حتما هم کاری کرده اند که تا این اندازه محکم صحبت می کنند.

شریفی تصریح کرد: من که می دانم اگر برای دوم دوپینگ کنم، مادام العمر محروم می شوم، چرا باید چنین کاری را انجام دهم و اصولا اگر دوپینگی هستم چرا نامم در سایت فدراسیون جهانی نیست؟

وی تأکید کرد: وقتی این چنین می نویسند دیگر نمی دانم دیگر چه پاسخی باید بدهم.