به گزارش پارس به نقل از ورزش ۳، سیاوش بختیاری زاده در آستانه دربی فوتبال اهواز بین تیم های فولاد و استقلال صنعتی در گفت و گویی پخش زنده با رادیو خوزستان عنوان کرد: « متأسفم که ویسی با حرف هایش به فریب دادن مردم خوزستان می پردازد و می گوید با وجود پیشنهاداتی که از سایر تیم ها داشته، برای خدمت به هم استانی هایش با استقلال صنعتی قرارداد بسته است. عبدالله ویسی همان کسی است که به خاطر ۱۰۰ هزار تومان پول بیشتری که سپاهان اصفهان به وی می داد، در رختکن جلوی همه ما پیراهن فولاد خوزستان را به زمین کوبید و تیمش را به پول بیشتر اصفهانی ها فروخت. عبدالله با آن کارنامه ای که در پیکان داشت، نباید بر سر بچه های برهنه مناطق محروم اهواز منت بگذارد که به خاطر استانش به اهواز آمده است. قطعاً حضورش در استقلال صنعتی برای پول بوده و پیشنهاد بالاتری از سایر تیم ها نداشته است. »

  سیاوش که برادر بزرگ تر کورش بختیاری زاده مربی فعلی فولاد خوزستان هم هست، در ادامه حرف هایش گفت: « عبدالله ویسی با عملکردی که داشته، به خودش، بازیکنان و باشگاه استقلال صنعتی ظلم کرده است. او نباید در تیم سال گذشته این همه تغییر ایجاد می کرد. این درست نیست که برود همشهری هایش را از تیم های فرهنگ و استقلال رامهرمز بیاورد و در لیگ برتر بازی بدهد که بگوید من در لیگ برتر جوان گرایی کرده ام. من نگران سهمیه فوتبال خوزستان هستم و با ادامه این وضعیت تیم استقلال صنعتی در خطر سقوط قرار دارد. »

اما عبدالله ویسی چند بار اشاره داشته که یک سری افراد خاص در اهواز مشغول تخریب و جریان سازی علیه وی هستند. بختیاری زاده بدون اشاره مستقیم به این صحبت، این گونه اظهارنظر کرد: « با وجودی که عبدالمجید باقری نیا سرمربی فصل گذشته تیم استقلال صنعتی، پسرعمه و داماد و پاره تن من است، اما همه می دانند که از سر دلسوزی برای فوتبال خوزستان، از هر کس که ضعیف عمل کند انتقاد می کنم. عبدالله ویسی زمانی که برای شروع فوتبالش به اهواز آمد، در خانه ما و کنار برادرانم کورش و کامران بزرگ شد. او نمی تواند جلوی من، حرف هایی که در کنفرانس خبری تحویل مردم می دهد را بزند، چرا که ما سال ها همبازی بودیم و به خوبی همدیگر را می شناسیم. »

سیاوش بختیاری زاده که بیش از یک دهه بهترین مدافع چپ فوتبال خوزستان بود، در خاتمه صحبت هایش گفت: « فولاد خوزستان اکنون وضعیت مناسبی دارد و برای درخشش در آسیا آماده می شود اما همه خوزستانی ها نگران استقلال صنعتی هستند و نباید اجازه بدهیم که این تیم به سرنوشت پیکان دچار شود. »