به گزارش پارس ، به نقل ازفارس مهدی تاج بعد از جلسه امروز سازمان لیگ برای رسیدگی به وضعیت انجام بازی نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی گفت: بازی پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه تختی برگزار می شود که قیمت بلیت آن ۵ هزار تومان است. از ساعت ۱۰ صبح بلیت فروشی آغاز می شود.

وی افزود: یگان ویژه محکم ایستاده تا بازی را آنجا برگزار کند. جلسه هماهنگی قبل از بازی انجام می شود و مسئولان نفت قول دادند مشکلات ورزشگاه برطرف شود. کلانتر زاده رئیس مجموعه تختی امروز در ورزشگاه حاضر بود. امکانات ورزشگاه تختی را دیدیم. قرار است قبل از بازی کار فرهنگی انجام شود و خواننده ای به ترانه خوانی بپردازد. بهروان ناظر ویژه این مسابقه است. از این پس دیدار های نفت تهران و راه آهن مقابل استقلال و پرسپولیس در تختی انجام می شود.

سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: جایگاه ورزشگاه حدود ۳۵ هزار نفر است. یگان ویژه در آنجا حضور دارد تا شرایط را به خوبی کنترل کند. اینطور که می گویند از بازی های پرسپولیس و نفت ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر بازدید می کردند تا آنجا که ورزشگاه جا دارد هوادار گنجانده می شود. نفتی ها گفته اند تماشاگر ندارند و برای بقیه مسائل دیگر باید ببینیم به چه گونه ای رقم می خورد.