به گزارش پ ارس به نقل از افکار نیوز، به نظر می رسد که رابطه فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی دوباره به سردی گرائیده. تمام آنهایی که این روزها تمرینات استقلال را در کمپ حجازی از نزدیک دیده اند، از اخم های درهم و چهره گرفته شماره ۷ صحبت می کنند که برخلاف همیشه در تمرینات ساکت است، با کسی گرم نمی گیرد و بعد از اتمام تمرین بلافاصله کمپ حجازی را ترک می کند بدون اینکه در طول تمرین کلامی میان کاپیتان و سرمربی رد و بدل شود. ظاهرا فرهاد مجیدی بابت بازی نکردن در دیدار قبلی این تیم برابر صبا دلخور است.

قصه از کجا شروع شد؟

مجیدی انتظار داشت بعد از بازی درخشان در برابر فجرسپاسی و زدن گل در برابر صبا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یا حداقل دقایقی به میدان برود اما قلعه نویی ۹۰ دقیقه او را به نیمکت پیچ کرد تا مجیدی با دلخوری ورزشگاه را ترک کند. به ویژه اینکه استقلال در تمام دقایق نیمه دوم استقلال بد و منفعل بازی کرد و زیر فشار صبا قرار داشت اما امیر باز هم به فرهاد میدان نداد و به جای او درجه دوهایی چون سیاوش اکبرپور و محمدمهدی نظری را به میدان فرستاد. بعد از نمایش ضعیف آبی ها در نیمه دوم عده ای از هواداران می خواستند از دقیقه ۷۰ به بعد تشویق فرهاد مجیدی را شروع کنند که لیدرها جلوی آن ها را گرفتند. یکی از لیدرها به هواداران گفت: « الان از طرف امیرخان پیغام دادند که مجیدی قراره بیاد تو زمین. » این وعده باعث شد دقایقی تشویق فرهاد مجیدی عقب بیفتد اما وقتی هواداران دیدند وعده عملی نشده و تیم دارد بد بازی می کند، تشویق فرهاد را آغاز کردند. اگرچه امیر به آن وقعی ننهاد.

دلخوری در رختکن

فرهاد مجیدی از قرار نگرفتن در ترکیب استقلال بسیار ناراضی به نظر می رسید، رختکن را به سرعت ترک کرد. او که در بازی مقابل فجر گل زد و عملکرد خیلی خوبی داشت تصور می کرد که در این بازی هم حضور پیدا خواهد کرد اما او ۹۰ دقیقه روی نیمکت استقلال نشسته بود. او که از این موضوع بسیار ناراحت بود واکنش خاصی نسبت به این موضوع نشان نداد اما چهره عبوسش نشان می داد که تا چه اندازه از این اتفاق و نیمکت نشینی ناراحت است. ترک کردن زودهنگام رختکن به شایعه ناراحتی و دلخوری مجیدی دامن زد.

پیغام برای امیر

گویا او به یکی از کمک مربیان پیغام داده که این دلخوری را به قلعه نویی منتقل کند و به او بگوید: « مگر من چی از بقیه کم داشتم؟ مگر آماده نبودم؟ » مجیدی ناراحتی اش را بعد از بازی نشان داد و دق و دلی اش را بر سر یک هوادار که از او برای دومین بار پیاپی تقاضای عکس یادگاری کرده بود، نشان داد. با این شرایط به نظر می رسد آبی ها درگیر یک حاشیه جدید شده اند. حاشیه ای که می تواند آتش زیر خاکستر آبی ها در آستانه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باشد.