به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در نیمه ی دوم دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان پس از هر بار زمین خوردن بازیکنان پرسپولیس و توقف بازی، هواداران ملوان به شدت واکنش نشان می دادند و با شعارهایی مثل « دایی، خجالت خجالت» و « دایی ضدفوتبال» علیه سرمربی حریف شعار می دادند.

هم چنین اسکوکیچ، سرمربی ملوان به شدت نسبت به زمین خوردن های پرسپولیسی ها اعتراض می کرد و حتی بعد از این که بازیکنان تیمش توپ را به بیرون می زدند به شدت به آنها اعتراض می کرد که در یکی از این صحنه ها مازیار زارع به ناراحتی سرمربی تیمش واکنش نشان داد.

قطعی سه، چهار دقیقه ای برق ورزشگاه آزادی فضایی در ورزشگاه ایجاد کرده بود که هواداران واکنش تمسخرآمیزی به این اتفاق داشتند و به کنایه می گفتند « دوباره دوباره» . این برای سومین بار در طول چند سال گذشته است که برق ورزشگاه آزادی در حین برگزاری یکی از بازی های لیگ برتر دچار مشکل می شود.

در لیگ هفتم دیدار پرسپولیس با صبا و هم چنین دو فصل پیش داربی پرسپولیس و استقلال که با هت تریک ایمون زاید همراه شد، قطعی برق ورزشگاه آزادی را تجربه کرده بودند.

امید عالیشاه پس از گلزنی برای پرسپولیس به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

در پایان بازی هم پرسپولیسی ها علی دایی را تشویق کردند و از بازیکنان تیمشان تشکر کردند.

این برای دومین بار در یکی، دو فصل گذشته بود که پرسپولیس ۱۰ نفره حریف خود را می برد. داربی ۷۴ خاطره شیرین قبلی هواداران پرسپولیس از پیروزی با تیم ۱۰ نفره بود.