به گزارش پارس ، به نقل ازنامه، محمد رویانیان اخیرا اعلام کرد یک فرد نیکوکار و از علاقمندان به پرسپولیس قرار است مبلغ مورد نیاز برای فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان امارات (یک میلیون دلار) را بپردازد.

در این مدت گمانه زنی های زیادی در مورد هویت این فرد انجام شد و از حسین هدایتی و بابک زنجانی صحبت به میان آمد که با تکذیب پرسپولیسی ها همراه شد.

سایت هواداران پرسپولیس در مطلبی هویت این فرد را تا حدودی مشخص کرد و خبر داد که قرار بوده روز گذشته جلسه مهمی در خیابان آل مکتوم دبی برگزار شود و محل این قرار دفتر آقای (الف-ی) همان فردی است که از او به عنوان فرد خیر نام برده می شود، فردی که حتی در پرونده وینگادا هم که رابط شرکت سپنتا بود به پرسپولیس کمک کرد.

رسانه ها نیز اقدام به معرفی این فرد کردند؛ احمد یوسفی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس و از دوستان نزدیک علی پروین و صاحب اصلی نمایشگاه سورتمه.

گفته می شود این شخص علاقه نداشته کمکش به پرسپولیس رسانه ای شود و اکنون به خاطر لو رفتن نامش ممکن است بحث پرسپولیسی شدن خلعتبری به تعویق بیفتد و یا منتفی شود.

از سوی دیگر مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند خلعتبری به خاطر قوانین تا نیم فصل حق بازی برای پرسپولیس را ندارد تا بر ابهامات افزوده شود.

قرار بود روز چهارشنبه جلسه ای در همین خصوص در امارات تشکیل شود که لغو شد.