به گزارش پارس ، فرهاد اسماعیل نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همیشه با وجود تمام سختی ها می گفتم که تیمم اول تا سوم خواهد شد اما این بار برای اولین مرتبه است که هیچ تضمینی برای روی سکو رفتن نمی دهم؛ چون شرایط و امکاناتمان اصلا مناسب نبود. البته تمام تلاش خود را کرده ایم.

وی درباره شرایط کشتی گیرانش بیان کرد: بجز دو وزن ۵۰ و ۵۵ کیلوگرم که اضافه وزن دارند، در بقیه اوزان مشکل خاصی نداریم. فقط شجعی در ۱۲۰ کیلوگرم کمی آسیب دیدگی از ناحیه کتف دارد که در مسابقات برطرف خواهد شد.

اسماعیل نژاد ادامه داد: به خاطر مسائل حاشیه ای و مشکلات زیادی که داشته ایم، نمی توانم بگویم چقدر امیدوار هستیم اما این قول را می دهم که شاگردانم روی تشک خودشان را نشان دهند و برای باخت به بلغارستان نروند.

وی با اشاره به کمبود امکانات در اردوی تیم ملی یادآور شد: دوست ندارم زیاد درباره مسائل حاشیه ای صحبت کنم اما حتی چند روز آب معدنی نداشتیم و آب شیر را در کلمن می ریختیم تا فرنگی کاران استفاده کنند. با تمام سختی ها، بی پولی ها، اعزام نشدن به رقابت های تدارکاتی و پرداخت نشدن حقوق ساخته ایم اما متاسفانه مسوولان خانه کشتی هم به درخواست هایمان توجهی نکردند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان اظهار کرد: پنج ماه است که در اردوی هستیم اما به جز تمرین - خوابگاه و باز هم تمرین - خوابگاه هیچ تفریحی برای کشتی گیران نداشتیم. با این شرایط نباید توقع زیادی از فرنگی کاران جوان ایران در رقابت های جهانی داشت اما باز هم تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم با موفقیت به ایران بازگردیم.