به گزارش پارس ، عبدالله ویسی در گفت وگو با ایسنا درباره دیدار این هفته تیمش برابر ملوان گفت: هر چقدر بازی ها به جلو می رود، دیدارها سخت تر و امتیازگیری مهم تر می شود. هفته گذشته همه مهمان ها جز مس کرمان از بازی هایشان امتیاز گرفتند. این مساله ای مهم و حیاتی بود. همه تیم ها به سرعت از یکدیگر شناخت پیدا کرده و همه برای سه امتیاز تلاش می کنند. ما هم تنها برای سه امتیاز به انزلی می رویم. اگر هدفی جز این داشتیم به این شهر نمی رفتیم. می رویم تا با یک بازی خوب و جوانمردانه ضمن نتیجه گیری به آینده امیدوارتر شویم.

او در ادامه با انتقاد از صحبت های محمود یاوری که استقلال خوزستان را به ۳۰ دقیقه وقت کشی در دیدار با تیمش متهم کرده بود، افزود: قرار نیست که هر تیمی بازنده می شود، تهمت بزند. باید برای حریف ارزش قائل شویم. مس از پرسپولیس باخت؛ چرا که به ما تهمت زده بود. بازیکنشان روی زمین افتاده بود و پرسپولیسی ها گل زدند. به نظرم تلافی آن حرف ها درآمد. تیم ما برابر مس ۹ نفره شده بود. مصدوم ما از بازی با مس تا چند روز تمرین نکرد اما آن حرف ها برای ما درآورده شد. خدا جای حق نشسته است. در مرام من وقت کشی هیچ وقت نبوده. غیرممکن است که تیمی با وقت کشی این قدر رو به جلو باشد که در بازی برابر تیمی مثل سایپا چهار تک به تک از دست بدهد.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: امیدوارم مشکلات مالی ملوان و داماش، این دو تیم خوب شمالی کشور هرچه سریع تر حل شود. آنها می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند اما هر سال درگیر مسائل مالی شان هستند.

ویسی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا با کسر امتیاز از تیم هایی که تماشاگرانشان فحاشی می کنند، موافق است یا خیر، بیان کرد: به نظر من کسر امتیاز کار بسیار خوبی بود. بهترین کار را انجام دادند و این کار را باید ادامه دهند. با این کار تماشاگر واقعی هیچ گاه نمی گذارد، بغل دستی اش در استادیوم فحاشی کند. هر باشگاه لیدرهایی دارد و خود این لیدرها همه چیز را به خوبی می دانند. باید فرهنگ سازی را آغاز کنیم و واقعا زشت است که یک بچه شش ساله یا پیرمردی ۸۰ ساله به استادیوم بیاید اما سکوها پر از بی حرمتی و فحاشی باشد.