به گزارش پارس به نقل از مهر لوکابوناچیچ در پایان دیدار سه شنبه شب تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر گفت: قبل از هر صحبتی این برد را به تراکتورسازی تبریک می گویم. ما اشتباهات فراوانی داشتیم و هدایای بسیاری به آنها دادیم و نفرات آن تیم هم به خوبی از این اشتباهات استفاده کردند.

وی افزود: من معتقدم اشتباهات خودمان این برد را برای تراکتورسازی رقم زد. از بازیکنانم در تعجب هستم. میانگین سنی تیم ما ۳۱ سال بود ولی چیزی از تجربه را داخل بازی ندیدیم.

سرمربی تیم ذوب آهن ضمن انتقاد از تیمش عنوان کرد: به هیچ وجه روان بازی نکردیم و نزدیک بود پنج یا شش گل را در همان نیمه اول دریافت کنیم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و کار را به تساوی کشانیدم اما دوباره اشتباهات خودمان دو گل را به تراکتورسازی تقدیم کرد.

وی ادامه داد: باید این بازی را خوب ببینم و آنالیز کنم. با اینکه مربی با تجربه ای هستم ولی هنوز هم نمی دانم چرا این اتفاقات در تیم ذوب آهن رخ می دهد. ما در اهواز هم تا دقیقه ۸۰ سوار بر بازی بودیم اما در نهایت باختیم. در حال حاضر شرایط خیلی سختی وجود دارد و می دانم دفاع ما کند است که باید رو این موضوع کار کنیم.

بوناچیچگفت: خودم مقصر هستم و نمی توانم دنبال مقصر باشم. سال گذشته رضا عنایتی با ۳۸ سال سن در تمرینات مس بسیار خوب کار می کرد و نفر اول من بود اما در تیم ذوب آهن برخی ها حتی اگر از لحاظ بدنی مشکل دارند باید از عقل خود استفاده کنند که این کار هم در تیم ما انجام نمی گیرد.