به گزارش پارس به نقل از فارس، سرمربی تیم فوتبال ذوب اهن در نشست خبری پیش از آغاز بازی فردای تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: بسیار سریع هفته سوم هم آغاز شد و چاره ای جز اینکه برابر تراکتور بازی کنیم، نداریم. در حال حاضر مشکلاتی از جمله مصدومیت وحید علی آبادی داریم که ۵ تا ۶ ماه نمی توانیم این بازیکن را در اختیار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس تمام شد زمان کوتاهی داشتیم تا خودمان را برای بازی با تراکتور آماده کنیم و بازی سخت تری نسبت به پرسپولیس در پیش داریم چرا که باید به طور حتم این بازی را ببریم.

لوکا ادامه داد: علاوه بر وحید علی آبادی از محسن بیاتی نیا و سینا اشوری نیز در بازی فردا محروم هستیم.

وی اضافه کرد: در بازی با پرسپولیس در فاز دفاعی موفق تر عمل کردیم اما در بازی رو به جلو نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه به تیم فوتبال تراکتور اشاره کرد و افزود: تراکتور هم تیم باکیفیتی است اما ذهن من معطوف به تیم خودمان واشتباهاتمان است. اما منظور این نیست که برای تراکتور اهمیتی قائل نیستم چرا که ما مجبوریم این تیم را شکست دهیم.

وی گفت: مشکل اساسی ما پس از یک ماه که در اختیار ذوب آهن بودم اردوی آماده سازی پیش از فصل تیم است که موجب شده در ۱۵ دقیقه بازی ها کم بیاوریم اما در بازی فردا امیدوارم این مشکل تیم حل شود.

وی با اشاره به احسان پهلوان بازیکن تیمش افزود: به این دلیل تا کنون از این بازیکن استفاده نکردم که خیلی دیر به تیم ما اضافه شد اما روی این بازیکن شناخت دارم من همیشه تابع یک منطق هستم و آن این است که انتظارم از بازیکنان باتجربه ام بیشتر است چرا که آنان باید در تیم احساس مسئولیت پذیر بیشتری داشته باشند و در بازی ها ی آینده سعی می کنم پهلوان در ۱۵ دقیقه آخر بازی به تیم اضافه کنم تا شادابی و طراوت به تیم تزریق شود.

وی ادامه داد: قصد داریم از مرتضی تبریزی نیز استفاده کنیم.