به گزارش پ ارس به نقل از مهر، محمد دایی در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با ذوب آهن اصفهان ضمن بیان این مطلب افزود: بازی خوبی بود اما نتیجه خوب نبود. ما دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول بازی در کنترل ما بود اما حمله و موقعیت آنچنانی نداشتیم ولی در نیمه دوم هم بازی دست ما بود و هم موقعیت گل داشتیم. کم شانسی و کم دقتی در ضربات آخر باعث شد که نتوانیم از آن موقعیت ها به گل برسیم.

وی درباره اینکه به نظر می رسید مهاجم نوک با شناخت بهتر هافبک ها می توانست در موقعیت های بهتری صاحب توپ شود، خاطرنشان کرد: اگر تیم نمی توانست موقعیت گل ایجاد کند، شاید این حرف درست بود اما در نیمه دوم به ویژه هر چه به آخر بازی نزدیک می شدیم صاحب موقعیت های بیشتری بودیم. این موقعیت ها برای به برتری رساندن تیم کافی بود اما کم شانس و کم دقت بودیم. البته به طور کلی از روند رو به جلوی تیم راضی هستیم و از نطر فنی نسبت به بازی با تراکتورسازی حرکت رو به جلو داشتیم.

مربی پرسپولیس درباره تاثیر داور در رقم خوردن نتیجه تساوی، تصریح کرد: دوست ندارم زیاد وارد مسائل داوری بشوم ولی بعضا اینطور است که داورها می خواهند بازی را در بیاورند. نظر شخصی من این است که حداقل آن توپ که به دست سپهر حیدری خورد، پنالتی بود. دست او بیش از حد بالا بود و مسیر توپ را هم کاملا عوض کرد.

دایی درباره بازی با مس و فاصله زمانی کم آن افزود: این شرایط برای هر دو تیم است. برنامه از قبل اعلام شده و ما با برنامه ریزی هایی که در تمرینات داشتیم خودمان را برای این شرایط آماده کرده ایم.