به گزارش پارس به نقل از ایسنا، وب سایت رسمی کنفدراسیون بسکتبال آسیا در گزارشی به پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر مالزی و وضعیت ملی پوشان ایران پرداخت. در این گزارش هم چنین به اهداف ملی پوشان در این دوره از رقابت ها اشاره شده است.

در این گزارش آمده است: " تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود به مصاف مالزی رفت و با این که ۱۱۵ بر ۲۵ به پیروزی رسید اما تمام توانش را به کار نگرفت؛ چرا که کار آسانی داشت. ایران در چهار کوآرتر مسابقه کار آسانی داشت و در نهایت توانست با فاصله زیاد حریفش را مغلوب کند و در بازی افتتاحیه جام ملت ها برنده باشد. حامد حدادی که در این دیدار ۱۳ دقیقه در میدان بود با کسب ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن میدان بود. بچیروویچ در این مسابقه از ۱۲ بازیکنش استفاده کرد و به همه آنها زمان خوبی برای بازی داد. بچیروویچ درباره عملکرد تیمش نیز به سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا گفت: " این نخستین دیدار ایران بود. سعی کردیم تا ریتم تیمی را در میدان مسابقه به دست بیاوریم. باید به آنچه همیشه دنبالش هستیم، برسیم و آن را حفظ کنیم. "

حامد حدادی برای صحبت در" میکسد زون" نماند و به رختکن رفت اما مهدی کامرانی گفت: " در رقابت ها شرکت کرده ایم تا همه بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم. این نخستین پیروزی ما بود. "

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران همچنین به دشواری کار تیمش در ادامه راه اشاره کرد و گفت: " این شروع کار ما بود که با برد همراه شد اما در ادامه شرایط دشوارتر خواهد بود. به نتیجه ای که گرفتیم اهمیتی نمی دهم. نکته مهم برای من این است که بتوانیم به ریتم مورد نظر نزدیک شویم و در ادامه راه شرایط ایده آل مان را نشان دهیم. باید بیشتر تلاش کنیم. "

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از مرحله گروهی قهرمانی آسیا ساعت ۱۴: ۱۵ فردا (جمعه) به مصاف کره جنوبی می رود.