به گزارش پارس به نقل از فارس، دور رفت از بازی های سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از امروز پنجشنبه دهم مرداد ماه با رقابت تیم های حاضر در لیگ سیزدهم وارد هفته دوم خود می شود و در تهران برای فوتبال دوستان قمی و هواداران تیم صبای قم دیداری حساس به انجام می رسد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر، شاگردان یحیی گل محمدی در تیم فوتبال نفت تهران در حضور تماشاگران خودی در نخستین دیدار خانگی خود میزبان تیم فوتبال صبای قم خواهند بود تا بعد از پیروزی ارزشمند خارج از خانه هفته نخست برابر فجر سپاسی شیراز، در مقابل صبا قرار بگیرند.

تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران در دیداری حساس از هفته دوم نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۲ جمعه یازدهم مرداد ماه، در زمین چمن مجموعه ورزشگاه شهید دستگردی تهران در حالی برابر یکدیگر صف آرایی می کنند که این بازی رویارویی یحیی گل محمدی سرمربی فعلی نفتی ها با شاگردان سابق این مربی در تیم صبای قم به شمار می رود.

تیم فوتبال صبای قم در بازی قبل خود که دیداری از هفته اول مسابقات فوتبال باشگاه های دسته برتر کشور بود و در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار شد، برابر تیم نفت تهران به میدان رفت و با کسب پیروزی یک بر صفر و سه امتیاز از این مسابقه خارج شد.

صبا با کسب این پیروزی موقعیت بسیار خوبی در لیگ برتر دارد و در حال حاضر با موقعیتی مناسب در مکان پنجم جدول جای گرفته است در حالی که علاوه بر صبای قم پنج تیم سه امتیازی دیگر نیز در کنار این تیم هستند و صبا به همین خاطر قصد دارد در دیدار خانگی هفته دوم مقابل نفت تهران تیم پیروز میدان باشد.

تیم فوتبال صبای قم در شرایطی خود را آماده مصاف با تیم نفت تهران می کند که این بازی حساسیت های زیادی دارد زیرا آخرین بار صبای قم در این ورزشگاه با مربیگری یحیی گل محمدی مقابل تیم نفت به میدان رفت و با یک گل نتیجه را واگذار کرد.

از سوی دیگر صبای قم در این دیدار به غلامرضا عنایتی مهاجم با تجربه و مطرح خود نگاه دارد تا بعد از درخششی که این بازیکن در دیدار صبای قم با ملوان انزلی داشت و گل پیروزی بخش صبای قم را به ثمر رساند، این بار نیز با گل های خود پیروزی دیگری را برابر تیم نفت تهران رقم بزند.