به گزارش پ ارس به نقل از فارس، رحمان رضایی سرمربی جدید تیم فوتبال پیام صنعت آمل که به تازگی با این تیم به توافق رسیده بود عصر امروز در تمرینات این تیم حاضر نشد.

رضایی که یکی از مدافعان سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان بوده و علاوه بر آن در تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن توپ زده بود به همراه ابراهیم تقی پور بازیکن سابق پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن با نماینده آمل در لیگ دسته دو فوتبال کشور به توافق رسیده بود ولی با این وجود عصر امروز در تمرینات این تیم حاضر نشد.

به گفته برخی از مسئولان پیام صنعت این تیم اگر چه با این مربی جدید خود به توافق اولیه رسیده است ولی رضایی در ادامه توافقات برای عقد قرارداد یک ساله هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پیام صنعت در حال مذاکره با ابراهیم تقی پور دستیار رضایی در این تیم هستند که سال گذشته نیز سابقه مربیگری در تیم فوتبال استقلال ساری را داشت و به گزینه های دیگر مربیان حاضر در لیگ های کشور نیز می اندیشند.

تمرینات عصر امروز تیم فوتبال پیام صنعت آمل زیر بارش باران زیر نظر محمود سورتیچی مدیرفنی این تیم در استادیوم ورزشی شهدای لیتکوه دنبال شد.