به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، تیم فوتبال بارسلونا در ادامه ی بازی های پیش فصل خود مقابل گدانسک لهستان به میدان می رود، حضور بهترین بازیکن جهان در این دیدار باعث شده تا بازیکنان این تیم تلاش کنند به هر شکل ممکن در پایان بازی به مسی نزدیک شوند و پیراهن او را بگیرند. یکی از بازیکن تیم فوتبال گدانسک لهستان، پیش از رویایی با بارسلونا هیجان خود را بابت رویارویی خود با بهترین بازیکن فوتبال جهان اعلام کرد.

لوئیس کارلوس سانتوس، بازیکن گدانسک لهستان با هیجان از بابت رویارویی با بارسلونا، گفت: مهم ترین هدف او در این دیدار گرفتن پیراهن لیونل مسی پس از پایان مسابقه است.

سانتوس درباره رویارویی با بارسلونا در بازی دوستانه می گوید از زمانی که فهمیدیم می خواهیم با بارسلونا بازی کنیم، بسیار خوشحالیم. حتی چندین بازیکن ما به یادگیری زبان کاتالانی پرداختند تا بتوانند پس از پایان مسابقه با بازیکنان محبوب خودشان صحبت کنند. من می دانم که خیلی از بازیکنان ما حتما این جمله را به کاتالانی یاد گرفته اند که" مسی می توانم پیراهنت را بگیرم؟ " برای خود من نیز هدف اصلی رویارویی با بارسلونا بتوانم پس از پایان مسابقه پیراهن او را بگیرم.

لوئیس در پایان گفت: لیونل مسی در لهستان بسیار محبوب است و من حاضرم به هر قیمتی که شده پیراهن این بازیکن را پس از پایان مسابقه بگیرم. مسی یک پدیده در فوتبال است که نمی توان او را با کسی مقایسه کرد و بازی کردن برابر او برای ما افتخار است. ما اصلا نگران نتیجه مسابقه نیستیم. بلکه دوست داریم از رویارویی با بارسلونا لذت ببریم.