به گزارش پارس ، به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های المپیک ناشنوایان از ساعت یکشنبه شب در سالن آرنا آرمیت به مصاف تیم ایتالیا رفت که در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان رسید.

ایران در ست اول و با ارائه یک بازی برتر موفق شد ایتالیا را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست بدهد. در ست دوم، ایران بازی پایاپایی را با ایتالیا انجام داد و با وجود اینکه چند امتیاز از حریفش عقب بود، کار را بارها به تساوی کشاند. با این حال این ست با نتیجه ۳۱ به ۲۹ به سود ایتالیا به اتمام رسید.

در ست سوم بازیکنان ناشنوای ایران بار دیگر به خودشان آمدند و توانستند با ارائه بازی کم اشتباه و منطقی با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ ایتالیا را شکست بدهند. ایران ست چهارم را هم با روحیه شروع کرد تا در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد و اولین برد خود را در این مسابقات جشن بگیرد.

اعضای تیم جودو و کاراته ایران به همراه تعدادی از ایرانیان مقیم بلغارستان با حضور در سالن به تشویق تیم ملی پرداختند. تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در آخرین مسابقه خود در دور گروهی ساعت ۱۹ سه شنبه به مصاف ژاپن خواهد رفت. تیم والیبال ایران در دو بازی گذشته خود مقابل ترکیه و اوکراین شکست خورده بود. از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می کنند.